Senaste kapitlet

" Kan man få en puss som ett tack?" Säger han och putar med underläppen.

" HAHAHAHA. In your dreams gubben." Säger jag och börjar gå iväg.

Plötslig tar han tag min arm.

" Vänta-
-------------------------------------
Fortfarande Sabrinas perspektiv:

"Vänta kan vi träffas någon gång?" Frågade han och gjorde ett smile.

"Det tror jag inte" sa jag kaxigt och ryckte så att släppte min arm.

"Tönt" viskade jag för mig själv och började gå.

Jag känner igen den här killen, känns som att jag har sett honom flera gånger.

Jag tittade bakåt och där stod han och flinade medans han stirrade på mig.

Jävligt dryg är han med hans fucking flin.

Jag gick mot bussen för att komma hem igen och ta det lugnt.

~30 minuter senare~

Jag gick in genom dörren till huset tog av mig skorna snabbt och sedan slängde jag mig på soffan och tog fram datorn.

Som vanligt gick jag in i Facebook.
Jag hade en ny vänförfrågan, det var den där Omar. Jag tackade nej till vänförfrågan och började bläddra ner för news feeden.
Plötsligt kom det fram ett foto på fyra killar som såg ganska bra ut.

Första killen hade blont hår med keps på, andra killen såg ut som Justin Bieber, tredje killen var ganska lång och hade ganska mycket swag och sista killen var självklart Omar.

Deras grupp hette tydligen The Fooo.

Jag visste att jag kände igen honom.
Han är säkert helt bortskämd kändis som tror att han får alla tjejer.
Ush hatar sånna killar. Dem tror dem är det bästa med egentligen är dem stora skit högar.

I allt tänkande så började min mobil ringa.

"Hallå?" Sa jag.

"Hej tjejen! Det kommer vara typ en konsert med flera kändisar i kväll på Kungsträdgården vill du hänga med?" Hörde jag Kiara säga helt ivrigt.

"Visst vilken tid?" Svarade jag tillbaka.

"Typ 2 timmar. Så kom så snabbt som möjligt hem till mig!" Sa hon.

"Okej ska fixa mig och sen kommer jag" sa jag och la på.

Jag stängde ner datorn och sprang upp till mitt rum för att fixa mig.

Jag satt på jeans sen en virkad vit tröja och sedan sprang jag ner och satte på mig mina Converse.

Jag gick ut ur huset och började gå till Kiara.

~2 timmar senare~

Just nu står både jag, Kiara, Anna och Elias längst fram till scenen.

Elias är vår gay kompis även om han inte är homosexuell. Den killen har humor.

Undrar vilka kändisar som uppträder. Hoppas det blir bra annars sticker jag här ifrån.

En kille kom upp scen och jag tror han är typ programledaren.

"Dem första som kommer uppträda ikväll är ett känt pojkband som heter?" Frågade han publiken.

"THE FOOO" skrek massa tjejer i publiken som skrek som dem aldrig har skrikit förut.

Fan också inte han igen! Jag måste gå, men det går inte. Fan fan fan!
Jag är längst fram också, han kommer se mig.
Jag borde förstått att dem kunde vart här. Undrar hur kända dem är ens?

Dem fyra killarna jag såg idag på datorn kom ut på scen full med energi.
Omar såg mig på direkten, hans mun formades till ett o och sedan blinkade han till mig.

Jag gjorde en min som såg ut som att jag skulle spy.

"Heeej allihoppa! Vi har tänkt ta upp en tjej upp till scen idag sååå vem vill bli tjejen!" Skrek dem.

Efter att dem sagt det så började alla tjejer (bokstavligen alla tjejer) skrika och putta fram.

Omar började komma närmare mig och han log.

"Vill du bli tjejen som vill komma upp?" Sa han och pekade på mig.


Kommentera om vad ni tyckte om kapitlet skulle betyda sjukt mycket!
Och sprid gärna vidare det skulle också betyda mycket <3
Hoppas ni gillade kapitlet :)
Puss och kram Gabriella :*


20 kommentarer

Linn

31 Jul 2013 18:50

Jättebraaaa!!!!

Svar: Taaaaaack :)
The Fooo Novell

Felicia

31 Jul 2013 19:47

Super grym novell älskar den! :)

Svar: Vi älskar dig :) <3
The Fooo Novell

moa

31 Jul 2013 19:57

Grymt bra! Längtar t nästa... :D

Svar: Hihi tack :)
The Fooo Novell

Anonym

31 Jul 2013 20:16

När ska ni lägga ut en till? Och kan jag få nån av eran kik, för jag vill oxå skriva i novellen?

Svar: Eeh va?
The Fooo Novell

Sara

31 Jul 2013 20:17

Jag heter sara

Svar: Nej jag trodde du hette korv... Haha skoja
The Fooo Novell

Emelie

31 Jul 2013 20:58

Svin bra ju! :D

Svar: Tack :)
The Fooo Novell

Alma

31 Jul 2013 21:21

Sjukt bra när kommer nästa?

Svar: Nu :)
The Fooo Novell

Elin

31 Jul 2013 21:51

Gud, den är så bra 😁❤

Svar: Tack ❤❤❤❤❤ /:lisa
The Fooo Novell

stina

31 Jul 2013 22:09

Jag gillar inte den! JAG ÄLSKAR DEN <3 Snälla en till nu :)

Svar: Haha kapitel 2 är redan uppe :)
The Fooo Novell

yo

31 Jul 2013 22:30

Vad menar ni med "Elias är vår gay kompis även om han inte är homosexuell"?? haha

Svar: Haha men det är driv bara ;)
The Fooo Novell

grisen

31 Jul 2013 22:47

HAHAHAHAHAHAHAH BÄSTA KAPITLET MOHAHAHAHAHAH

Svar: Tack Maribelle grisen :P
The Fooo Novell

Anonym

31 Jul 2013 22:49

När kommer ni lägga upp kapitel 3? :)

ÄLSKAR era Noveller ♥

Svar: Imorn kommer kapitel 3 upp :) Kapitel kommer ut varje dag :) Vi älskar dig <3
The Fooo Novell

KOSAN

31 Jul 2013 22:49

SHHOO BREEEE

Svar: Shoooo
The Fooo Novell

Emilia

01 Aug 2013 00:31

Skit bra ju! Om bara hon och Felix blev tsm..<3333 uppdatera så mycket ni kan iaf!:)

Svar: Tack! Vi får se ;) Vi uppdaterar varje dag så don't worry :)
The Fooo Novell

Vazira

01 Aug 2013 11:09

Äntligen!!! Har väntat skit länge den här novellen är den bästakompis jag läser med the fooo Älskar er & era noveller ❤❤❤😘😘😘👍😱😱😱😱😱😱😱😘😘😘😘😘❤❤❤❤❤❤❤

Svar: Awww tack! Vi älskar dig med <3
The Fooo Novell

elmis

01 Aug 2013 13:19

när kommer kapitel 3? så grymt bra, vill läsa mer nuuu❤

Svar: 3 kommer ut idag :) Tack <3
The Fooo Novell

Emma

01 Aug 2013 13:42

Hej hej jag har precis börjat med en novell skulle vara jätte kul om du ville läsa :) http://thefooon.blogg.se

Anonym

01 Aug 2013 16:27

Hur många läsare har ni ungefär per inlägg måste vara sjukt många eftersom era noveller är sååå sjukt braaaaaaaaaa längtar tills kapitel 3

Svar: Vet inte riktigt hur många läsare det är per inlägg men vi har ungefär 350 läsare per dag och det är vi jätteglada för :) <3 Och tack :)
The Fooo Novell

Tuva

01 Aug 2013 16:55

När kommer nästa ut? Jättebra föressten! :D♥

Svar: Nästa kommer ut idag :D Taaaack <3
The Fooo Novell

anonym

18 Aug 2013 22:56

SKRIV MEEEERRER💕💕💕💕😱😱😱😱😱

Svar: DET KOMMER IMORN
The Fooo Novell

Kommentera

Publiceras ej