Senaste kapitel
SABRINA OTROGEN ÄNNU EN GÅNG MED CIEGO?!" Och så är det en bild när Ciego och " Sabrina" ( Vannessa) hånglar.." Jag känner en tår rinna ner på min kind. Sabrinas perspektiv: Jag vaknar upp och kollar mobilen. * ett nytt sms.* Jag öppnar och det är från Omar. Omar: Vi måste prata...
-----------------------------------------------------
Sabrinas perspektiv
Jag springer ut ur huset och springer till Omar. Jag tittar upp och ser ett ljus och den blir starkare och starkare. Omar Omar Omar är det ända jag tänker på. Jag ser Omar komma springandes mot mig. Han öppnar sina armar för vår sist kram här på jorden. Vi är en centimeter från varandra. Allt blev vitt.

Omars perspektiv
Jag känner inget allt är vitt. Jag hann inte ens ge henne kyss. Är allt över nu. Är allt levande dött.



Slut
Den här novellen är slut nu. Vi kommer inte fortsätta att skriva en till och vi slutar med att skriva noveller helt

16 kommentarer

You know who

09 Sep 2013 12:06

Den här kapitlet sög.
Tack o lov ni har slutat att skriva! För ni är skit dåliga nu suger fett! Måste hon se vitt? Hon kan väll se rosa? Ni SUGER!! Era jävla idioter!

Seriöst?!

09 Sep 2013 12:29

Asså älskar eran novell sjukt mycket! Man förstår att man inte kan skriva ska tiden! Och man behöver inte säga att man suger och såna saker tycker de är synd men man kan ju läsa om allt:)

Clara

09 Sep 2013 12:53

ASSÅ NI ÄGER JU PÅ ATT SKRIVA NOVELLER?!? Varför sluta nu? Ni bevisar bara för dom som inte gillar er att dom vunnit, att ni ger upp! NI ÄGER OCH ÄR BÄST PÅ ATT SKRIVA!!! Skit i dom andra!! Ni äger<3333

Anna

09 Sep 2013 13:47

Synd att ni slutar! Har verkligen uppskattat era noveller :)

Julia

09 Sep 2013 13:55

Förstår ni inte? De som skrev dumma kommentarer ville att ni skulle sluta, och självklart så vann dom. Har älskat era noveller sedan start, men nu är det slut... :(((((((

Rebecca

09 Sep 2013 16:47

Det här va det sorgligaste slutet jag läst

Fanny

09 Sep 2013 16:57

HAHAHAHAHAH OMG

Wilma

09 Sep 2013 17:05

Jag tycker det är jätte synd att ni slutat skriva :'( Jag längta jätte mycket efter kapitel 24 och så får jag detta!!! Jag är lite besviken, jag fatta för fan inte vad som hände. Om ni tvunget skulle ha ett sådant slut kunde ni ju ha förklarat att jorden gick under eller vad det nu vad som hände.

Wilma

09 Sep 2013 17:05

Jag tycker det är jätte synd att ni slutat skriva :'( Jag längta jätte mycket efter kapitel 24 och så får jag detta!!! Jag är lite besviken, jag fatta för fan inte vad som hände. Om ni tvunget skulle ha ett sådant slut kunde ni ju ha förklarat att jorden gick under eller vad det nu vad som hände.

Linnea

09 Sep 2013 17:08

Nej, snälla fortsätt, jag läser alltid era noveller. Dem är ju så bra, ni har en sån talang på att skriv noveller

Anonym

09 Sep 2013 18:12

NEJ! snälla fortsätt. älskar verkligen era noveller. skit i dem andra som skriver massa skit. NI ÄR JU FAN BÄST!

Nellie

09 Sep 2013 23:40

MEN HÅLL KÄFTEN DU SOM SKRIVER ATT DET SÖG!!!! Ni är fan as bra på att skriva noveller så snälla slutar inte? Älskar novellerna så jävla mycke, lyssna inte på de som säger nått annat, ni är grymma! ❤

Elin

12 Sep 2013 10:57

Kan inte fatta att novellen är slut! Den var så himla bra 👏 Älskade den 😘💕❤😍

??

05 Oct 2013 11:33

asså fattar inte slutet!!!

Ellinor

22 Dec 2013 20:00

VARFÖR SLUTADE NI!? NI VAR JU VAFAN SKITBRA!!!! SÅG VERKLIGEN FRAM EMOT DETTA KAPITLET,OCH DÅ LÄSER JAG NÅGOT JAG INTE FÖRSTÅR!? SNÄLLA FORTSÄTT SKRIVA!!!! :'(

Zerin

31 Aug 2014 11:14

Jag har suttit och läst denna novellen och hoppats på att den kommer få ett lyckligt slut men nej istället så fick den ett sorgligt slut och jag fatta inte om dem dog eller nt, pip jag fick en sten på hjärtat. Kan ni inte göra om slutet till ett lyckligt slut? :)

Kommentera

Publiceras ej