Senaste kapitlet:
 
Omar tittade på mitt "sugmärke" och man såg hur hans käkar spändes. Hans ansikte blev direkt allvarligt. 
 
"Kan du släppa mig?" Sa jag kaxigt. 
---------------------------------------------------------
 
Omars perspektiv:
 
Jag kan inte fatta det!
Har Sabrina haft sex med killen eller? Åtminstone typ grovhånglat.
 
Vänta lite, vafan är det med mig? 
Varför bryr jag mig? 
Det är inte så att vi är tillsammans!
 
Och här står jag med massa frågor i huvet.
 
" Hallå?! Kan du släppa mig?" Säger hon irriterat.
 
Jag ruskar på huvet.
 
" Nej?" Säger hon förvirrat.
 
" Jag måste prata med dig!" Säger jag snabbt.
 
" Jaha?!" Säger hon ännu irriterat.
 
Hon nickar mot killen och vi går lite iväg.
 
Sabrinas perspektiv: 
 
Jag känner hur mitt hjärta börjar att bulta snabbt. 
 
Vi stannar typ 20 meter ifrån Elias och han suckar till.
 
" Okej kolla, jag HAR varit en Som du kallar för " player" men jag är inte det nu och om jag bara kan visa det för-" jag avbryter honom.
 
" Lyssna, du ser ganska bra ut och så men jag vet vem du är! Ok? Du är en som låtsas vara snäll och omtänksam men sen när du ser en snyggare tjej så går du din väg! Och om jag ska dejta nån så ska det va nån som bryr sig! Så bara dra! Det finns jätte många som vill va med dig!" Säger jag.
 
Innan han säger nåt går jag iväg. När jag kollar bak står han och kollar på mig ledsen. Jag gör en ironisk luftkyss mot honom och fortsätter gå mot Elias.
 
Han säger inget utan vi går istället mot en affär.
 
          ~ 1 timme senare~
 
Nu har vi gått i typ 100 affärer känns det som! 
 
Jag har köpt ett par slitna jeans jeans och en regnbågsfärgad topp.
Elias köpte bara ett par röda vans på Foot locker. 
 
" Du jag är lite hungrig ska vi gå till Waynes?" Säger han plötsligt.
 
Inte förräns nu känner jag hur min mage kurrar.
 
" Sure" säger jag och ler.
 
 
När vi kommer ser jag två tjejer jag känner igen.
Juste! Det va två av dom som hånglade med Omar på festen förra veckan.
Pfft.
 
Direkt när jag kommer in blir dom tysta och viskar med varandra.
 
Vi ställer oss vid kön och kollar vad vi vill ha. 
 
" Kan jag hjälpa nästa?" Hör jag en vänlig röst säga. 
När jag kollar är det redan vår tur.
 
" Aha hej aa jag tar Caramel latte." Säger jag och ler.
 
" Jag tar en Varm chocklad!" Säger Elias och flinar.
 
När han flinar påminner det mig om Omar.....
 
Vi betalar och går och sätter oss.
 
Plötsligt kommer dom där tjejerna fram till oss.
 
" Hej! Vi är Isabelle och Emelie...Och bara så duvet är Omar vår!" Säger dom kaxigt.
 
" Ahhaha jarå det är lungt han är eran..." Säger jag och ger en bitchblick så dom går.
 
 
Hej! Tack alla för all respons och så så vi ska nog fortsätta! Sorry för sent kapitel! Dela och kommentera Gärna!! Kärlek till er som läser ❤😘 puss // lisa 

8 kommentarer

Sofia

03 Aug 2013 22:56

Jätte bra kapitel! :)

Svar: Tack ❤
The Fooo Novell

Frida

03 Aug 2013 22:59

Brabrabra! Mermermer

Svar: :) tack
The Fooo Novell

Moa

04 Aug 2013 01:47

så bra! längtar så t nästa..

Svar: Tack så mkt 😘😘😘 ❤ //lisa
The Fooo Novell

Ella

04 Aug 2013 02:45

kärlek till er som skriver skulle jag vilja säga! ni är grymma och stort tack till att ni inte la ner bloggen, jag hade nästan grinat haha! men jätte bra kapitel, kommer nästa imorgon?:)❤

Svar: Gulligt av dig aa nästa kommer idag men vet ingen tid ❤ kärlek till dig oxå //lisa
The Fooo Novell

Anonym

04 Aug 2013 13:55

Så sjuukt bra!

Älskar era noveller ♥

Svar: 😘
The Fooo Novell

Anonym

04 Aug 2013 13:55

Så sjuukt bra!

Älskar era noveller ♥

Svar: Tack så mkt // Lisa 😘
The Fooo Novell

Anonym

04 Aug 2013 15:24

Jätte bra fortsätt snälla!? Jag vill verkligen inte att ni lägger ner! JAg E desperat:)

Svar: Tack så mkt haha ja vi tror att vi fortsätter ❤ //lisa
The Fooo Novell

frida

04 Aug 2013 18:42

JÄTTEBRA.

Svar: TACK
The Fooo Novell

Kommentera

Publiceras ej