Senaste kapitlet
" Hej! Vi är Isabelle och Emelie...Och bara så duvet är Omar vår!" Säger dom kaxigt.

" Ahhaha jarå det är lungt han är eran..." Säger jag och ger en bitchblick så dom går.
-------------------------------------
Sabrinas perspektiv:
Jag fortsatte dricka min caramel latte men dem står fortfarande kvar och tittar på mig.

"Vad?" Sa jag kaxigt.

"Är inte du typ arg?" Sa hon Isabelle tror jag.

"Varför ska jag?" Sa jag och höjde ögonbrynen.

Båda stod helt förvånade ut att jag hade kaxat mot dem.

Jag vände mig om och Elias såg ännu mer förrvirad än förut.

"Ska vi gå?" Sa han och ställde sig upp medan han höll sin varma choklad.

"Det tycker jag" sa jag och började gå.

Vi gick en stund utan att säga nåt.

"Du vem var den där killen och tjejerna?" Sa han och avbröt tystnaden.

Jag suckade och sedan förklarade jag allt som hade hänt dem här dagarna om Omar.

"Oj. Han verkar vara riktigt dryg" sa han som svar till allt.

"Jag gillar verkligen inte honom och han är fortfarande efter mig. Kan han inte fatta typ att jag inte vill?" Sa jag hastigt.

"Haha ta det lugnt. Han är player eller hur, han kommer över dig väldigt snart" sa Elias avslappnat.

Jag tänkte efter och det var sant.
Jag blev direkt glad att han typ skulle sluta hålla på med mig snart.

"Elias jag tror jag ska hem nu" sa jag.

"Okej hej då" sa han och gav mig en bamse kram.

"Hej då bästa Elias" sa jag och sedan gick vi åt olika håll.

Jag gick mot tunnelbanan helt lugnt. När jag går in i tåget så träffar jag självklart Omar.

"Hej gullet" sa han och kom fram till mig.

Äntligen en gång han inte flinar efter han sagt nåt.

"Vad vill du?" Sa jag kaxigt.

Han kom närmare och närmare mig.

"Jag gillar kaxiga tjejer" viskade han in i mitt öra.

Jag ryste till och sedan tittade jag argt på honom.

"Jag gillar inte dryga killar som dig" sa jag och log.

"Jag vet att du gillar mig" sa han och flinade.

"Ush" sa jag och gjorde en äcklad min.

"Varför?" Sa han.

"Vadå?" Sa jag förvirrat.

"Varför gillar du inte mig?" Sa han och tittade rakt in i mina ögon.

"Du skojar?" Sa jag och höjde ögonbrynen.

"Nej" sa han skaka på huvudet.

"Okej du är en dryg och bortskämd kändis som tror att du kan få vilken tjej som helt, och du går runt och hånglar med varenda tjej du ser. Det är därför jag inte gillar dig."


Kommentera vad ni tyckte och sprid vidare! :)
Puss och kram Gabriella <3

8 kommentarer

Emelie

04 Aug 2013 19:27

Sjukt bra, längtar redan till nästa! :D

Alexandra

04 Aug 2013 21:13

Jättebra! Meeer! ♥

frida

04 Aug 2013 21:39

JÄTTE JÄTTE BRA!

Anonym

04 Aug 2013 22:06

Den är verkligen jätte bra!!!!!!!

Felicia

04 Aug 2013 22:17

As bra! Hr inte kunnat läsa på typ 4 dagar... Har varit och spelat fotboll
Men kapitlen som jag missade läste jag precis och de var as grymma! :)

Henrietta

04 Aug 2013 22:50

jätte bra verkligen, kan ni inte försöka göra alla kapitlen lite längre? jag älskar att läsa era noveller och vill läsa längre! jag menar det hände ju inte så mycke i det här kapitlet, dom typ gick från cafet till tunnelbanan.. men jag älskar verkligen era noveller så ta inte det här fel❤❤

Lina

04 Aug 2013 22:57

Sjuuuuuuuukt bra!:DD<3

Emilia

05 Aug 2013 01:03

bra! kan du inte skriva lite mer om dom andra i the fooo? Typ att hon blir intreserad i Felix och Omar blir avensjuk för atthon gillar någon annan han och inte han.. Heheheh <3

Kommentera

Publiceras ej