Bara så ni vet ska det här spelas ut ungefär 3-4 år senare så Omar ska vara vid 18 års åldern ,
Here we go! Ready?
 
Sabrinas  perspektiv:
 
 
Ugh Anna hade övertalat mig att gå på en fest där "såååå" " snygga" killar kommer vara. Fester är inte min grej men aja. 
 
Jag har tagit på mig en röd kortklänning med urringning på ryggen och Svarta klackskor.
 
Jag ska precis ta min handväska  men plötsligt hör jag en bil tuta utanför mitt hus. 
Jag skyndar mig att ta väskan och går ut. 
 
När jag kommer ut skriker Anna.
 
" Lets go bitch!!" 
 
Jag skrattar.
 
" Aa jag älskar dig oxå!!" Säger jag.
 
När vi kommer till festen är det redan i fullt ös. 
Folk dansar och röker dricker ( inte min grej som sagt) 
 
Plötsligt ser vi våra kompisar från skolan långt inne i klungan. 
En av dom är Kiara.
 
" EY KIARA!!" Skriker plötsligt Anna.
 
Alla stirrar på oss och hela mitt ansikte blir rött.
 
Man kan se att Kiara är full som fan. 
Hon vinglar fram till oss och ger oss var sin kram. 
 
" Kom.." Sluddrar hon och drar in oss och presenterar oss för några kompisar. 
 
Plötsligt ser jag en kille stirra på mig. 
Snygg. Men säkert en player. 
Jag stirrar tillbaka men då blinkar han till mig. Jag pekar finger och tittar bort. Han står bara där och flinar.
 
 Resten av kvällen så minglade jag och Anna runt och lärde känna folk. Vi va lite halvfulla så vi blev nog lite konstiga.. 
 Och juste jag hade rätt. 
Den där killen som stirra på mig va en player.  Jag såg honom hångla med typ 7 tjejer ikväll. Pfft tönt.
 
 
             ~ dagen efter~
 
När jag vaknar så gnuggar jag ögonen och ställer mig upp men  faller direkt  ner på sängen igen. 
Shit va snurrig jag är. Jag måste ha varit jävligt full igår. 
 
Jag ställer mig upp försiktigt upp igen och går och tar en Alvedon. 
Jag rostar en macka och sätter mig framför datorn.  
Jag går in på Facebook och det är då jag ser den. 
Killen från festen. Playern, han skrev nåt på min profil.
 
Omar Rudberg:
  
     --------------
Hej! Du glömde visst din mobil på festen!! 
 
    * bild på en mobil*
         ---------------
 
Jag kollar snabbt i fickorna. 
Jepp, det är min mobil på bilden. 
 
Det står nåt mer.
 
Omar rudberg:
       -----------------
Om du vill ha din mobil möt mig på plattan vid 2 tiden. ;)
 
        ----------------
 
Jag kollar på klockan. 
 
* 13:30* 
 
Shit jag måste klä på mig och sminka mig! Jag slänger i mig mackan borstar tänderna men skiter i att sminka mig. Jag hinner inte ens kolla mig i spegeln.  Jag tar snabbt på mig solbrillor. Jag  springer mot busshållplatsen och hinner precis bussen. 
 
 
Omars perspektiv:
 
Shit tjejen från igår var heeeet! Konstigt nog var hon svårflörtad.. 
Hoppas bara hon kommer och möter mig på plattan. Igår var hon helt crazy med sina vänner. 
Haha.
 
Sabrinas perspektiv: 
 
Jag går av bussen och går mot plattan.
När jag kommer dit är han redan där. När han ser mig flinar han till.
Jag himlar med ögonen. 
 
När jag står framför honom försöker han krama mig men jag backar.
 
" Vad gör du?" Frågar jag lite kallt.
 
Hans mun formas till ett o men backar oxå.
 
Det blir tyst en stund.
 
" Eh.. Min mobil?" Säger jag och räcker fram handen.
 
" Oh juste här!" Säger han och räcker fram den.
 
Han står och flinar 
Asså gillar han att flina eller. Tönt.
 
" Kan man få en puss som ett tack?" Säger han och putar med underläppen.
 
" HAHAHAHA. In your dreams gubben." Säger jag och börjar gå iväg.
 
Plötslig tar han tag min arm. 
 
" Vänta- 
 
 
 
Så vad tyckte ni om första kapitlet? 
Sprid gärna och kommentera! Puss love y'all  // lisa 😘😘👍😇 
 

12 kommentarer

Linnea

30 Jul 2013 05:13

Asbra! :)

Svar: Tack så mkt det gör mig glad att höra :* :) ❤ // lisa
The Fooo Novell

Emelie

30 Jul 2013 09:38

OMAR ! <3

Svar: Haha :*
The Fooo Novell

Olivia

30 Jul 2013 09:49

YES MED OMAR!!♥

Svar: HAHAH yes :) ❤
The Fooo Novell

Anonym

30 Jul 2013 10:07

Meeeeer

Svar: Imorrn :) // lisa
The Fooo Novell

Elin

30 Jul 2013 11:02

As bra :) <3

Svar: Tack så mkt! ❤😘😇 // lisa
The Fooo Novell

Lina

30 Jul 2013 13:51

SÅÅÅ BRA!:D<3

Svar: TACK! <3333 // lisa
The Fooo Novell

Emmy

30 Jul 2013 14:59

Jättebra!❤

Bella

30 Jul 2013 19:17

OMG OMAR!<3<3<3
Älskar den svimmar nästa så bra är den. Men omar värkar...... inte så........ snäll eller gullig eller ja jag vet inte.

Svar: Tack... Du får se hur han är sen... 😏😏 ❤ //lisa
The Fooo Novell

Lina

30 Jul 2013 21:50

Så sjuuuukt bra! Älskar de redan!!

Svar: Tack 😘😘 // lisa
The Fooo Novell

Anonym

30 Jul 2013 22:00

Måste de va i 18:års åldern? Inte lika kul.. Kan du inte skriva att det festar iallafall asså även om det är 16 så kan de vara badass ;)

Svar: Nej tyvärr nu har vi bestämt det så vi kan inte ändra //lisa
The Fooo Novell

Foooer

31 Jul 2013 16:02

Riktigt bra! Blir så glad att det är med Omar! <3 När kommer nästa ut? :)

Svar: Taaaack :) <3
The Fooo Novell

Tuva

31 Jul 2013 17:27

Asbra jue. Har läst ALLA era novellet nu på 6 timmar ;) dkitbra e dom♥♥

Svar: Tack! Gulligt av dig <3
The Fooo Novell

Kommentera

Publiceras ej