Senaste kapitlet:
 
"Vill du verkligen veta?" Frågade han och gjorde en min. 
 
Han tittade på henne och sedan på mig. 
--------------------------------------------------------
 
Stephanies perspektiv:
 
 
" Eh nä faktiskt inte.." Skrattade Ogge. 
 
Oscar stod där och flinade.    
 
" Haha eeh jag måste nog gå hem nu men Stephanie jag smsar dig sen!" Sa Oscar och började gå mot dörren.
 
 
" Vänta!" Sa jag och han stanna.
 
 
Jag sprang fram till honom och gav honom en lång kyss för att reta Ogge.
 
" Men usch skärp er! Skaffa er ett rum!" Skrek Ogge och tittade bort.
 
Jag backade ifrån Oscar och garvade. 
 
" haha hejdå!" Sa jag och vinkade mot Oscar.
 
Jag gick upp till mitt rum och tog upp mobilen.
 
 
          *  2 nya sms*
 
Jag kollade  och det var från  Felix båda.
 
" Hej Steffi vill du gå o kolla på en film? :)" stod det 
 
Andra meddelandet stod det. 
 
" Som kompisar.." 
 
Jag flina och skrev ett ok tillbaka. 
 
Vi skulle mötas vid Sergel torg.
När jag kom dit så var Felix där.
Det stod några fans där bredvid honom och ville ta massa bilder.
 
Jag suckade och vinkade mot honom. 
Han såg mig inte.
Jag vinkade igen men alla fansen var framför honom. 
Till slut så halvskrek jag.
 
" FELIX!!?" 
 
Då tittar alla fansen och Felix på mig.
 
Han vinkar glatt och gjorde ett tecken att jag skulle  komma.
Alla foooers gav  mig massa blickar.
 
Jag gick fram och kramade Felix och alla stod fortfarande och stirra.
 
" Okej vi måste gå nu hejdå!" Sa Felix och vinkade till fansen. 
 
 
Alla drog efter  stund och vi började gå mot bion. 
 
Plötsligt tog han tag i min hand.
Jag kollade upp på honom och han log.
Jag orkade inte bry mig.
 
När vi kom dit så hade reklamen redan börjat.
 
* 2 h senare*
 
 
Felix perspektiv:
 
 
Filmen var rätt så bra ändå.
Men det var rätt så stelt mellan oss. 
Jag ville inte att det skulle vara så.
 
Vi gick ut och hållde händer. 
 
När vi kom ut så såg jag Omar och Oscar gick runt och snackade.
Jag stannade och kände hur mitt hjärta stannade. Oscar kommer döda mig!! Jag släppte hennes hand och hon kollade konstigt på mig. 
 
Plötsligt får hon oxå syn på killarna och stelnar till och sväljer hårt.
 
När killarna ser oss åker Oscar mungipa direkt ner. 
Han kommer fram till oss och-
 
 
 
Hej förlåt för korta kapitlet men det finns wifi på hotellet här så jag k a fortfarande skriva men dom kommer nog bli rätt så korta förlåt!! ❤❤ //lisa

8 kommentarer

josefine

24 Jul 2013 12:47

MEEEER!! kommer det ett till idag? 😍😍

Svar: 👇👇👇
The Fooo Novell

Anonym

24 Jul 2013 13:06

Sjukt bra ju! Gör ett till idag snälla!❤

Svar: Hinner ej :(((
The Fooo Novell

Sofia

24 Jul 2013 17:29

Snälla skriv ett nytt kapitel redan idag!! :)

Svar: Hinner inte... :(
The Fooo Novell

-

24 Jul 2013 20:05

länkbyte?:)

Svar: Sure kika mig! Lisalovejb
The Fooo Novell

Anonym

24 Jul 2013 21:17

åhh mer snälla

Svar: Imorrn :)
The Fooo Novell

Emma

25 Jul 2013 07:21

M e r nu

Tova

25 Jul 2013 15:19

Kommer det något idag eller kan i hålla mig💖👍

Fiona

25 Jul 2013 16:16

Jätte bra!

Kommentera

Publiceras ej