Senaste kapitlet:
 
 
 Jag har fastnat jag gråter inte, jag skriker inte, jag tänker inte. Jag står still och kollar på dem. Min hjärna är tom. Oscar vänder sig om och kollar på mig med en orolig blick.
 
--------------------------------------------------------
 
Fortfarnade Stephanies perspektiv:
 
Jag står  fortfarande helt fryst.
Oscar backar  ifrån tjejen och börjar gå mot mig.
Då vaknar jag till och vänder på klacken och går därifrån.
Plötsligt känner jag nån gripa tag i min arm.
 Jag vänder mig om och ser Oscar.
 
"Steph lyssna på mig jag- " börjar han
 
" VADDÅ? Vad ska du säga nu? Det här är ett till fan? Ett fan som du hållde på och strula med? Jag har ringt i 3 dagar varit orolig för dig och medans är du otrogen?! Vet du vad? FUCK YOU! Stick till bimbo tjejen och prata aldrig med mig igen!! " spottade jag ut. 
 
Han stod bara där och kollade ner. 
Men han såg väldigt förvånad ut över det jag just sagt.
 
Jag vände  mig om och kutade mot tunnelbanan. 
När jag har sprungit en bit kollar jag bak för att se om han är där och då känner jag att jag springer på nån.
 
Jag vänder huvudet framåt och ser Felix.
 
Felix perspektiv: 
 
Jag var i stan och gick runt och plötsligt  råkar  Stephanie  springa på mig! Jag kollar på henne och hon ser helt förstörd. 
Hon har säkert kunna dölja massa saker men just nu när jag kollar i hennes ögon ser jag precis hur hon mår.
 
" Hur mår du Steffi? Du ser helt förstörd ut? Vad har hänt?" Säger jag oroligt.
 
Hon säger inget men sväljer hårt.
 
" Ehm....Oscar....han... var...otrogen mot mig..." Säger Steffi.
 
Jag säger inget men känner ilskan inom mig. 
Hur kunde han göra nåt sånt mot henne? 
Jag trodde han älskade henne?!
 
Plötsligt så kramar hon mig hårt och jag känner att hela min axel blir blöt och jag  hör snyftningar. 
Jag kramar tillbaka hårt och sluter ögonen.
 
" Ska vi åka hem till mig och titta på film?" Säger jag så hon får andra tankar. 
 
" okej..." Snyftar hon.
 
" Kom min moppe är här borta." Säger jag och går bort lite.
 
När vi åker känner jag hur hon håller och mig för att inte ramla. 
Hon kramar till mig hårt. 
Plötsligt hör jag ett tyst Tack  och så får jag en lite puss på kinden. 
 
Jag känner direkt hur mina kinder hettar till. 
 
Stephanies perspektiv: 
 
 
När vi kommer hem till honom så sätter vi oss i soffan och börjar kolla på filmen.
 
Men jag sitter helt spänt och kan inte  koncentrera mig på filmen. 
 
Plötsligt känner jag Felix armar runt mig. 
Jag ler lite för mig själv. 
Han är så gullig som stöttar och hjälper mig genom det här.
Han måste tycka att jag är en jävla psykopat brud som gråter hela tiden.
 
En tår faller från mitt öga men jag torkar  bort den snabbt nog att han inte märker. 
 
Felix perspektiv:
 
Filmen är rätt så bra men Steffi är helt spänd om kroppen och ser helt okoncentrerad. 
 
" Undra vrf?" Tänker jag ironisk.
 
Jag håller om henne för att få henne att slappna av.
Då kommer det fram ett litet leende på hennes läppar.
 
Ååh hennes läppar är så fina jag vill kyssa dom, helt fylliga rödrosa och så aah .
 
" Jag kommer ångra det här..." Tänker jag.
Aja YOLO tänker jag och lutar mig fram till henne och kysser henne.
 
 
 
 
Tjänare alla Foooers! Hoppas ni gillar det hära kapitlet. Hoppas oxå att  det blev lite längre än det förra kapitlet jag skrev!! Aja sprid gärna och puss på er!! 😘😘👋💖 // lisa

10 kommentarer

Anonym

26 Jul 2013 09:55

Var är kapitel 17? ^^

Anonym

26 Jul 2013 10:01

Åh jag älskar ju Oscar varför just han ... :'(

Svar: :/
The Fooo Novell

Anonym

26 Jul 2013 10:29

Haha, hittade kapitel 17 sen! Skitbra kapitel btw :)

Yolo

26 Jul 2013 11:35

Haha, hade de inte hjälmar när de körde moppe, eller hur kysste hon honom på kinden? Aja, bra kapittel! Kan nästa komma idag? :$

Svar: Haha use ur imagination :D Sorry hinner inte skriva ett extra kapitel!!
The Fooo Novell

Elin

26 Jul 2013 12:51

Jätte bra kapitel :) Älskar den <3

Svar: Tack göllis! :* //lisa
The Fooo Novell

ellen

26 Jul 2013 14:12

Så grymt bra!!!! Längtar till nästa kapitel

Svar: :* tack
The Fooo Novell

Emma

26 Jul 2013 16:29

Adsfjkjlhgb vad bra due på det här xD

Svar: Aaw tack göllis! Inte många som tkr samma som du! Haha :***** //lisa
The Fooo Novell

Anonym

26 Jul 2013 16:44

Förlåt menade inte så! Ni gör ett grymt bra jobb båda två.
Keep up the good work.

Felicia

26 Jul 2013 16:51

Grymtbra!!!! (Som vanligt)

Fooer

26 Jul 2013 17:02

Måste det alltid sluta spännande!!:) haha men kommer det en nu kapitel varje dag??

Svar: Aa kapitel varje dag :)
The Fooo Novell

Kommentera

Publiceras ej