Senaste kapitlet: Jag går närmare tidningen och inser att det är jag och Omar. Som rubrik står det "Någon som Omar äntligen kan hålla sig fast i?" Jag känner hur ilskan kommer tillbaka i mig. Jag tar kort på tidningen och går snabbt ut ur butiken. ------------------------------------------------------------ Stress kapitel sorry!! :(( Sabrinas perspektiv: Men jag ångrar mig och går tillbaka in för att putta ner alla tidningarna. Jag orkar inte bry mig om alla blickar utan går bara iväg. Jag tar upp mina hörlurar och ska välja låt men plötsligt känner jag hur jag stöter på nån. Jag kollar upp och ser Ciego. Han står och flinar. " Vafan flinar du åt då?" Fräser jag ut argt. " Haha wow chillaa...." Säger han och backar och låtsas att jag var farlig. " Men lägg av." Säger jag och puttar löst till honom. " Så vad hände egentligen? Hörde att du och Omar bråkade.." Säger han. " Det har väl du inget med det att göra?" Säger jag kaxigt. " Hmm kaxig.. Jag gillar det!" Säger han och blinkar flörtigt. " Pfft.. Lyssna jag är inte intresserad så hejdå.." Säger jag men blir avbruten av att han kysser mig. Jag backar och slår snabbt till honom på kinden. " Vafan?!" Säger han surt. " Ja jag tänkte samma sak??!!!" Säger jag argt. Han flinar och lutar sig för att kyssa mig igen. Då kom jag på nåt. Jag kan låtsas gilla Ciego så att Omar blir avundsjuk och fattar hur dum han har varit. Så när han lutar sig fram för att kyssa mig så kysser jag tillbaka och jag känner ett leende spridas på hans läppar. " så du ändrade dig?" Säger han och ler. Jag nickar lite och kysser honom igen, denna gången började vi att hångla. Omars perspektiv: Åhh vad har jag gjort nu.. Okej jag kan erkänna att det va ganska taskigt att bli sur på Sabrina bara för att hon inte ville. Aja tänker jag och går in på twitter. När jag går in så ser jag fullt med rubriker om mig och Sabrina. Plötsligt ser jag det som gör mest ont. @sabrina : ALLIHOPPA snälla?! Jag är inte ihop med @omarrudberg?!!! Ni kan ha honom för er själva. När jag läste det där så kändes det som nåt inom mig dog. Jag gick ut ur huset och gick för att gå och köpa en dricka och när jag har köpte läsken så ser jag Ciego hånglade någon. När jag kommer lite närmre så ser jag att det är Sabrina! Nu kändes det som om mina fötter sjönk ner i marken. Plötsligt öppnar Sabrina ögonen och kollar på mig kallt, men stänger snabbt dom igen. Jag vaknar till och vänder mig och släpper läsken och springer iväg. Sabrinas perspektiv: Jag står och hånglar med Ciego och plötsligt ser jag Omar. Wow, vilken bra taiming jag har haha. Jag kollar kallt på honom och blundar snart igen. Jag hör honom springa iväg och jag börjar att le. " Haha vrf ler du?" Skrattar Ciego. " Haha inget." Säger jag och pussar honom på kinden. " Men jag måste gå nu men här är mitt nummer." Säger jag och räcker fram en lapp. Han tar emot den och ler. Jag ler tillbaka och börjar att gå. När jag är vid tunnelbanan hör jag en bekant röst. " Så du och Ciego va?" Jag vänder mig om och ser Omar. Hans ögon är helt röda så jag antar att han har gråtit. Oj det gjorde faktiskt ont att se honom såhär. " Mm " säger jag bara och går därifrån. Jag skyndar mig på tunnelbanan och sätter mig i en tom " bås". Jag sätter fötterna på Sätet bredvid mig och orkar inte bry mig om blickarna. Jag tar upp mina hörlurar och sätter på låten Same love av Macklemore. Jag hummar till låten. Den här är min absolut favorit. Jag kommer hem till min lägenhet och slänger mig på soffan och sätter på tv:en. Jag trycker på MTV och det är Awkward på. Jag kollar på det en stund men somnar snabbt. Hej sorry för lite sent kapitel! Dela och kommentera gärna! Puss älskar er ❤❤❤❤❤🌺 // lisa

7 kommentarer

nöjd tjej/fooer

26 Aug 2013 21:46

När kommer nästa kapitel?! Kan inte vänta!!

--

26 Aug 2013 22:56

Jättebra:) Längtar tills nästa kommer;))

josefin

27 Aug 2013 12:04

OMG jag älskar det meeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!! När kommer nästa?:))))

Anonym

27 Aug 2013 17:58

Så bra!!

Anonym

27 Aug 2013 17:58

Så bra!!

Elin

28 Aug 2013 07:08

Så bra och as spännande 😍😁😘👌👏👍

Anonym

29 Aug 2013 18:24

Nästa kapitel nuuuuuu

Kommentera

Publiceras ej