Hej hej alla fina läsare! <3
Det är så här att vi börjar skolan snart och då kommer vi inte kunna skriva kapitel lika ofta. Både jag och Lisa börjar 8:an och det kommer bli riktigt jobbigt med plugget då :( Så vi har bestämt att börja skriva varannan dag nu :/
Det är jättetråkigt men vi måste göra det. Så nästa kapitel kommer ut på lördag. Hoppas det är okej.
Och jag ville säga förlåt för det jättedåliga kapitlet jag skrev. Jag hade inte så mycket tid och jag var jättetrött så det blev inte så bra. Förlåt.
Många kramar Gabriella <3

10 kommentarer

Älskar dina novell

16 Aug 2013 08:37

Din förra novell som du skrev (kapitel 14) var inte dåligt och längtar tills imorgon! ❤😘

Svar: Awww tack <3
The Fooo Novell

👍

16 Aug 2013 09:19

Jätte bra novell!❤ Tkr att det är jätte bra att ni inte slutar helt bara för att skolan börjar så jätte glad att kapitlarna kmr varannan dag❤

Svar: Tack! Vi tänker absolut inte sluta bara för att skolan börja :) <3
The Fooo Novell

Vilma

16 Aug 2013 19:36

Jag förstår att ni inte kommer hinna uppdatera lika mycket nu när skolan börjar. Men jag är glad att ni kommer att fortsätt att skriva eran novell :)

Svar: Bra att du förstår :)<3
The Fooo Novell

Anonym

16 Aug 2013 22:19

Det förra kapitlet tyckte jag var jättebra ❤❤❤ förstår verkligen att ni inte hinner med att skriv varje dag när ni börjar skolan..... Varannan är ju också jättebra ❤❤❤❤ 😃😃 <333 ;D;D

Svar: Hehe trodde det var jättedåligt... Men tack studion förstår att vi inte kan skriva varje dag :) <3
The Fooo Novell

Elin

16 Aug 2013 23:09

Det förra kapitlet va inte dåligt :* Jag förstår det du säger men det blir ju jätte bra med varannan <3<3

Svar: Okej tack att du förstår :)<3
The Fooo Novell

TheNinja

17 Aug 2013 14:35

Det förra kapitlet va inte alls dåligt ju!
Ni är jätteduktiga! :)
Varannan dag är ju bra!

Svar: Tack för ditt stöd! :D
The Fooo Novell

Amanda

17 Aug 2013 18:42

Förra va ju AS bra! Bra att ni fortsätter skriva ändå, längtar tills kapitlet kmr ut!

Svar: :D
The Fooo Novell

Malin

17 Aug 2013 19:30

Jag älskar era noveller! Dom är bäst! 😉 När kommer nästa kapitel ut?
Är spänd på fortsättningen... 😄😉

Svar: Kul att du gillar dem så mycket :D Nästa kommer ut idag tror jag...
The Fooo Novell

Felicia

17 Aug 2013 22:09

Lördag idag!!! Kan inte vänta tills kapitlet kommer ut!!!!!!

Svar: Den kommer! :)
The Fooo Novell

Sara

17 Aug 2013 22:47

Era noveller är ju skit bra ju, längtar tills nästa fortsättning kommer ut.!❤

Svar: Tack :) Nästa kommer snart <3
The Fooo Novell

Kommentera

Publiceras ej