Senaste kapitlet:
 
 
Vi hörde vår station i högtalarna och gick av bussen. 
Vi gick mot Kungsträdgården och festivalen. 
 
Plötsligt känner jag att jag går på någon och när jag kollar upp så ser jag-
 
---------------------------------------------------------
 
- Oscar!! 
 
" hej...." Säger han lite tyst.
 
 
" Hej... Du  hur gick det egentligen Omar? Vad sa han..." Började jag lite försiktigt.
 
 
" Eh.. Asså han sa  inget speciellt  och ja sa bara att jag försökte trösta dig." Sa han lite generat.
 
" Aa tack förresten jag hann knappt säga det och tack för att du finns för mig." Säger jag glatt och kramar honom hårt.
 
Tills slut släpper jag.
 
" Förresten ska du till Rix Fm festivalen nu eller?" Säger jag gladare. 
 
" aa..." Mumlar han.
 
"Men då kan du ju gå med oss!" Säger jag och greppar tag i hans a och börjar gå.
 
Ett leende växer fram på hans ansikte.
 
Vi går in där det är Rix fm festival och vi hör Låten " Undressed" som spelas.
 
Plötsligt stannar Oscar och leendet på hans läppar försvinner.
Omar står där.
 
Vrf ? Vrf just nu när jag absolut inte vill träffa honom. 
 
Han ser mig och börjar långsamt att gå mot oss. Jag känner på nåt sätt en rädsla inom mig. 
Det är det här han har gjort mot mig, jag är nästan rädd för honom. 
 
" Erm.. Sabina skulle jag kunna få prata med dig?" Säger han lite tyst.
 
Jag ger ett tecken mot Oscar och Anna att det är lungt och så följer jag med Omar en bit bort där vi knte hör musiken lika högt.
 
" Lyssna jag är ledsen och jag förstår om du inte vill ha tillbaka mig men jag saknar dig och, jag har aldrig känt såhär för någon annan i hela mitt liv det är helt sjukt, och jag är ledsen för att jag kallade dig för , aa du vet.. Jag överreagerade och jag skäms och jag älskar dig." Jag ser att han själv blir förvånad över det sista han sa.
 
Förräns då kollar jag in i hans ögon. 
Jag säger inget utan kramar honom. 
Han kramar tillbaka och jag ser att han äntligen slappnar av.
Tills slut backar jag.
 
" Så förlåter du mig?" Säger han plötsligt.
 
" Ja... Men jag vill ta det långsamt, vi börjar med vänner." Säger jag lungt.
 
Jag ser att hans leende på läppar försvinner lite men han kollar ner och nickar.
 
" Du vet du kan gärna vara med oss nu på Festivalen.." Säger jag och ler lite. 
 
" Okej..."  Säger han och försöker att le.
 
Vi börjar att gå mot Oscar och Anna igen. 
 
     ~ 3 h senare~
 
" Hörrni jag orkar inte stanna längre jag är alldeles för trött.." Säger jag och gäspar lite.
 
" E-eh jag kan skjutsa dig om du vill." Stammar han.
 
Wow första gången jag ser honom nervös... Tänker jag.
 
" Visst det skulle vara jätte snällt!" Säger jag och försöker att le.
 
" Okej men jag och Oscar stannar nog en lite  stund till." Säger Anna. 
 
" Okej..." Säger jag och när Oscar kollar bort ger jag anna " you go girl" blicken och hon skrattar.
 
Jag kramar Oscar och Anna och vi börjar att gå mot hans bil. 
När vi kommer fram till mitt hus så öppnar han bildörren åt mig.
 
" Tack.." Säger Jag lågt.
 
Vi står en stund helt tysta.
  
" Aja tack för skjutsen, jag måste nog gå in nu." Säger jag och ger honom en kram och en snabb puss på kinden och går in.
 
Jag ångrar mig direkt att jag pussade hans kind. Aja.
 
Jag går direkt upp till mitt rum och går in på twitter. 
Plötsligt vaknar jag av solskenet från fönstret. 
Jag hade somnat igår.
 
Hej hej sorry för kort kapitel aja hoppas ni gillade det och dela och kommentera gärna! Bilder på oss och killarna kommer upp snart! Puss ❤🌺👍🌸🙏 // lisa 

7 kommentarer

josefin

13 Aug 2013 21:38

Jätte bra meeeeeeeeeeer!!!!!! När kommer nästa?

Svar: Imorrn tror jag :)
The Fooo Novell

Anonym

14 Aug 2013 16:11

Jättebra! Vill ha meeeeer! :)

frida

14 Aug 2013 16:33

jättebra

sofia

14 Aug 2013 16:33

SJUKT BRA MEER

ebba

14 Aug 2013 16:34

JÄTTEBRA GE OSS MER! Skriv 2 kapitel nästa gång!

Svar: Hinner inte med 2 kapitel
The Fooo Novell

:(

15 Aug 2013 00:44

mitt kapitel? vart tog det vägen?:(

Svar: Va?
The Fooo Novell

Elin

15 Aug 2013 14:46

Sjukt bra 👌💕

Svar: Tack <3
The Fooo Novell

Kommentera

Publiceras ej