Senaste kapitlet

" V-visst det är *********. " säger den andra tjejen.

" okej tack!" säger jag och knappar in nr i telefonen.

Jag vinkar ett hejdå och går sedan därifrån.
-------------------------------------
Sabrina perspektiv:
Jag vaknar av att jag får ett sms.
Klockan är bara 11.00 och dem smsar mig nu när jag sover. Folk måste va så dryga ibland.

Fan Omar vill träffa mig idag, men jag vill inte träffa honom.
Och jag ska inte träffa honom, jag ska dissa honom.

Jag tar upp mobilen och det är Elias som har smsat mig.

Elias: Hej tjejen! Vill du dra till stan idag? :D

Jag: Självklart jag vill! När ska vi träffas? :)

Elias: Typ 2 :)

Perfekt! Om jag råkar träffa Omar på stan och så ser han att jag har dissat han så blir han jävligt förbannad. Ush vad jag hatar honom.

Jag: Det blir bra :)

Jag ställde mig och så sträckte jag på mig, sedan suckade jag.

Jag orkar verkligen inte fixa mig idag. Men jag vill inte se ut som en apa när jag går till stan.

Jag gick till garderoben och valde mina svarta byxor och en grå hoodie.
Jag sminkar mig lätt och börjar platta mitt hår.

Jag håller nästan på att somna och plötsligt i allt plattande så bränner jag mig på nacken.

"Aaaaajj! Fan vad det gjorde ont!" Skrek jag och la mig på sängen.

Jag springer till badrummet och häller massa vatten på nacken.

Jag tittar på mig i spegeln och det ser ut som att jag har ett sugmärke.

Varför måste alltid jag ha otur?

Jag lägger för mitt hår så att sugmärket inte ska synas.

Jag går ner till hallen och sätter på mig skorna och sedan börjar jag gå mot bussen.

Omars perspektiv:
Jag är på plattan och väntar på vackra Sabrina.
Ska få henne att bli min. Men varför är hon så svår? Jag vet att alla kvinnor älskar mig men Sabrina är jag inte så säker på.
Hon är så annorlunda, jag gillar det.

Jag tittar åt sidan och där går Sabrina.
Ja hon vill träffa mig tänkte i en sekund men sedan såg jag att hon gick med någon kille.

Hon tittade på mig snabbt och sedan fortsatte hon gå.

Det är första gången en tjej nobbar mig såhär.

Efter en stund märkte jag att jag har ståt och stirrat på dem med öppen mun.

Jag börjar gå mot henne.

"Eyyy Sabrina!" Skrek jag.


Sabrinas perspektiv:

Omar gick mot oss.
Jag började gå men Omar tog tag i min arm.

"Och vart ska du?" Sa han och flina.

Jag tittade surt på honom.

Elias tittade på oss förvirrat.

Omar tittade på mitt "sugmärke" och man såg hur hans käkar spändes. Hans ansikte blev direkt allvarligt.

"Kan du släppa mig?" Sa jag kaxigt.



Kommentera vad ni tyckte! :) Och sprid gärna vidare skulle betyda sjukt mycket <3

Puss och kram Gabriella <3



5 kommentarer

Wilma

02 Aug 2013 15:09

Superbra!!!!! Merrrrrrr!!!' ❤ kram

Anonym

02 Aug 2013 15:58

Längtar redan efter Kapitel 5

Ni är sjukt grymma på att skriva, Älskar era noveller ♥

Sasha

03 Aug 2013 00:52

Snälla sluta inte skriva... Dem är sjuukt bra!

Anonym

03 Aug 2013 11:22

Så jävla bra! Sluta inte skriva;)

happi gurl😃

03 Aug 2013 14:19

så sjukt bra, mer mer mer mer mer!!! när kommer nästa kapitel?😃❤

Kommentera

Publiceras ej