Senaste kapitlet:
 
"Okej du är en dryg och bortskämd kändis som tror att du kan få vilken tjej som helt, och du går runt och hånglar med varenda tjej du ser. Det är därför jag inte gillar dig."
 
---------------------------------------------------------
 
Omars perspektiv: 
 
" Men jag har ju sagt att jag kan visa att jag inte är en player om du bara låter mig!" Säger jag.
 
Jag känner hur jag nästan blir lite sur.
 
" Aha hur ska du göra det då?" Säger hon kaxigt.
 
" Vi kan fika om du vill? Om du bara inte springer iväg eller nåt." Säger jag och ler lite vänligt mot henne.
 
" Vaddå nu?!" Säger hon förvånat.
 
" Haha vrf inte?!" Skrattar jag.
 
" Nästa Östermalm" säger en kvinnlig röst i högtalarna.
 
" Haha okey då, ska vi av nu då eller?"säger hon och skrattar.
 
Wow , första gången jag ser henne skratta. Gud va sött skratt.
 
Sabrina perspektiv: 
 
Vi gick till Waynes ( ännu en gång) och jag köpte samma Caramel latte ( haha) och vi satte oss.
 
Vi pratade säkert i typ 3 timmar och jag vet inte hur dom fick veta men Emelie och Isabelle fick tydligen veta att vi va här och dom har stirrat på oss hela tiden.
 
Men  jag vet fortfarande inte, just nu är han jätte snäll och så men jag tror fortfarande lite att han är player. Vem vet, han kanske har gjort det här med 100 andra tjejer. 
 
 
" Så ,tkr du fortfarande att jag är en player då?" Säger han som om han har läst mina tankar.
 
Jag blir tyst.
 
Plötsligt försvinner hans leende ifrån hans läppar.
 
" Du gör fortfarande  det eller hur?" Säger han och låter nästan sur.   
 
" Nej eller asså kolla jag vet inte lixom tänk om du har gjort det här med flera andra tjejer-" 
 
" Men Sabrina vad tkr du jag ska göra för att få dig att lita på mig?!" Halv skriker han. 
 
Jag kollar ner på mina skor.
 
" Jag vet inte.." Mumlar jag.  
 
Han säger inget utan stället sig upp.
 
" Ring mig när du har bestämt dig.." Säger han och går därifrån. 
 
 
Efter en stund av att bara kollat på golvet lägger jag en 50 lapp på bordet och går iväg.
 
När jag är påväg till  tunnelbanan  så går jag på nån.
 
" Oj ursäkta.."  Mumlar jag lite tyst.
 
" Känner du inte igen mig eller?" Hör jag en mörk röst säga.
 
Jag kollar och ser vem det är.... Det är Kiaras ex Max. Hon berättade att han gjorde slut för hon inte Ville ha sex med honom. Idiot.
 
" Eh... Juste hej Max?" Frågar jag om det är rätt namn.
 
Han nickar. 
 
" Så vad gör  en heting som du här då?" Säger han och flinar.
 
" Eeh stöter du på mig Max?" Frågar jag lite äcklat.
 
" Vad händer om jag gör det då?" Säger han. 
 
" Hejdå" säger jag och ska precis gå mot tunnelbanan innan han stoppar mig.
 
" Och vart ska du då?" Säger han.
 
" Men skärp dig låt mig bara vara jävla äckel." Säger jag och försöker rycka mig loss.
 
Plötsligt böjer han sig och ska precis får en smäll i ansiktet. 
 
Jag fick panik. 
Men han blir sur och gör samma sak.
Fast jag skrek av smärta.
 
Plötsligt ser jag nån komma fram till Max och spöa ner honom och säga " Rör henne igen och jag dödar dig."
 
Efter det springer jag bara det fortaste jag kan till tunnelbanan och Åker hem.
 
Omars perspektiv:
 
Efter att jag gick ifrån Waynes så tog jag ändå en liten tur i stan för jag letade efter ett par speciella vans.
 
Plötsligt ser jag en tjej jag känner igen  bredvid en kille mitt på plattan.
Plötsligt böjer sig killen mot tjejen  och ska precis kyssa henne men hon ger honom en örfil. 
Men han slår tillbaka och jag hör ett skrik. 
Det är då jag förstod det var Sabrina. 
 
Jag kutar fram till honom och spöar honom och säger att om han rör henne dör han. 
Sen springer jag bara mot moppen och drar hem.
 
  ~ 2 dagar senare
 
Jag kan inte fatta det!! 
 
Jag mår faktiskt dåligt för vad jag gjorde mot  Omar.. 
 
Vafan är det med mig?! 
Ena sekunden tror jag att han är en player andra sekunden saknar jag nästan honom.
 
Ugh jag är ju helt hopplös.
 
Hej hej foooers hoppas ni gillar kapitlet! Era kommentarer är jätte gulliga! Sprid gärna och kommentera med feedback! Kärlek till er 😘👍😇 //lisa
 

9 kommentarer

Linn

05 Aug 2013 10:53

Skiiitbraaa!!!!!!!!

Svar: Taaaaaack :D
The Fooo Novell

Elin

05 Aug 2013 11:47

Har varit på landet så har inte kommenterat dom andra men novellen är sjukt bra 💕

Svar: Aha okej, men tack <3
The Fooo Novell

Kristinq

05 Aug 2013 12:47

Sjukt bra, gillar verkligen att du lägger ut dom så fort också!

Svar: Haha aa tack ja jag försöker att skriva så fort jag kan och att det ska bli bra ❤
The Fooo Novell

Anonym

05 Aug 2013 17:00

Sjuukt bra!

Svar: Tack
The Fooo Novell

Emma

05 Aug 2013 17:09

SJUUUKT BRA ♥ Har läst de andra två och kan inte sluta läsa ☆★ Ni är grymma på detta ☆ Kram ♡

Svar: Tack så mkt! Haha ❤❤❤❤
The Fooo Novell

Corran

05 Aug 2013 23:30

In love!<3

Svar: Tack
The Fooo Novell

foooer

06 Aug 2013 01:11

ASSÅ GUUUUUD! JAG VILL HA ALLT PÅ SAMMA GÅNG, JAG VILL INTE VÄNTA! JAG KAN INTE VÄNTA!! SÅ GRYMT BRA ÄR NI!<3333

Svar: Haha tack så mkt! ❤❤
The Fooo Novell

Anonym

06 Aug 2013 08:29

När kommer nästa? Ni har ju inte lagt ut på 2 dagar..?

Svar: Va?
The Fooo Novell

frida

06 Aug 2013 19:42

jättebra!

Svar: Tack ☺
The Fooo Novell

Kommentera

Publiceras ej