Senaste kapitlet
Vafan är det med mig?!
Ena sekunden tror jag att han är en player andra sekunden saknar jag nästan honom.

Ugh jag är ju helt hopplös.
-------------------------------------
Omars perspektiv:
Jag har inte pratat med Sabrina på 2 dagar nu och jag saknar henne mer och mer.
Jag vet inte riktigt vad det är med mig. Jag är typ glad att bara tänka på henne. Jag har i alla fall aldrig känt den här känslan förut. Känslan går inte att beskriva.
Sabrina är så vacker, hennes ögon är helt magiska och hennes läppar är perfekta.
Jag kan inte sluta tänka på henne. Allt jag vill är att hon ska bli min och det ska jag kämpa för.
Jag tar upp min mobil och börjar skriva till henne.

Jag: Hej! Vill du ut och äta idag? Bara vi två :)

Sabrina: ehhhh

Jag:Snälla ge mig en till chans, jag lovar att inte flina ;)

Sabrina: Okej en chans till bara! Men det är inte bara ditt flin jag stör mig på ;)

Yes! Hon vill gå ut! Nu måste jag bara middagen bli perfekt.

Jag: Hämtar dig kl 6. Ha på dig nåt fint.

Sabrina: Haha okej


Sabrinas perspektiv:
Jag kunde inte fatta att jag verkligen skulle ut med Omar. Men jag ska bara ge honom en chans, inget annat.
Klockan var redan fyra och han ska hämta mig om två timmar.
Jag går till badrummet och tar en snabb dusch och sedan börjar jag fixa mig.
Jag väljer en svart klänning som går enda till rumpan.
Ska jag verkligen ha den här klänningen eller är den för slampig?
Jag tittar mig i spegeln och själv tycker jag att den ser rätt fin ut på mig. Så jag har på mig den.
Jag plattar mitt långa ljus bruna hår så att det blir sten rakt.
Jag sminkar mig lätt och sedan blir jag helt nöjd.

Jag tittar mig i spegeln och jag fattade inte varför Omar gillar mig? Liksom det finns flera andra tjejer i världen som är mycket finare än mig.
Men han valde mig.
Jag känner hur nervös jag är bara att tänka på det.
Jag får absolut inte börja gilla honom, den här middagen är bara för att bevisa att han inte kommer lyckas att få mig.

Jag suckar och sätter mig ner på sängen.

Plötsligt hörde jag att det plingade på. Jag tittade mig snabbt i spegeln och sedan sprang jag ner för att öppna dörren.

När jag öppnar så står Omar i kavaj, han ser väldigt stilig ut.
Han tittar upp och ner på mig och sedan ler han stort.

"Ska vi gå?" Sa han och tog fram sin hand.

Jag dissar att ta hans hand och går bara ut.
Utanför huset står en limousin.
Jag tittar på den och höjer ögonbrynen högt.

"Gillar den?" Frågar Omar och ler.

"Visste inte du var så snobbig" Sa jag och log.

"Jag är kändis eller hur?" Sa Omar och gjorde en speciell min.

Han går mot limousinen och öppnar dörren.
Jag går efter och sätter mig inuti.
Det var hur stort som helst här inne, det är typ som i filmerna.
Jag tittar på Omar och han ser väldigt glad ut, har aldrig sett så honom glad.

Limousinen stannar och vi är framme vid restaurangen.
Vi går ut ur limousinen och det första jag ser är en exklusiv, fem stjärnig, snobbig restaurang som var fullt med folk i.

Vi gick in i restaurangen och det är hur vackert som helst.

"Bokat bord med namn Rudberg" sa Omar till hovmästaren där.

"Den här vägen" sa hovmästaren och visar oss bordet.

Det var ett ganska avlägset bord långt ifrån alla. Det var mer privat.

Vi satte oss och det enda Omar gjort sen dess var att titta på mig. Han gör mig så nervös, och ännu värre är det ju när han inte säger nåt.

"Ehhh...ska vi beställa?" Frågade jag honom.

"Självklart" sa han och släppte snabbt blicken från mig.

Han ger mig menyn och så börjar jag läsa igenom den.

"Har du bestämt dig vad du vill ha?" Frågade han efter en stund.

"Ja det har jag. Jag vill ha en biff rydberg" sa jag så trevligt som möjligt.

"Haha jag tänkte också ta det. Du vet vi har så mycket gemensamt, vi skulle ju bli perfekta paret" sa han försökte ta min hand men han råka välta mitt glas så att all vatten kommer på mig.
Jag ställer mig snabbt upp och tittar på honom.

"Oj förlåt Sabrina det var verkligen inte med meningen. Jag ville bara att den här dejten skulle bli perfekt, jag var så nervös att det kunde bli fel så jag vet inte vad som hände. Förlåt Sabrina förlåt" sa han hastighet.




Förlåt att kapitlet kommer ut lite sent, det var bara så att jag har vart väldigt upptagen idag. Men kommentera vad ni tyckte och sprid vidare skulle betyda sjukt mycket :D
Kram Gabriella :*







6 kommentarer

Sara

07 Aug 2013 03:23

Hihi älskar den ;)<3

Svar: Hihi Taack <3
The Fooo Novell

Anonym

07 Aug 2013 09:05

JÄTTE BRA!!

Svar: TACK! :)
The Fooo Novell

Linn

07 Aug 2013 09:31

Jättebra!!!
Men det skulle vara roligt om Sabrina typ börjar gilla Omar lite;)

Svar: Tack <3 Du får se ;)
The Fooo Novell

Elin

07 Aug 2013 11:01

As bra :) Älskar den <3

Svar: Tack :D
The Fooo Novell

Emilia

07 Aug 2013 14:24

Bästa The Fooo novellen, man vill bara ha mer! :)

Svar: Awwww tack <3
The Fooo Novell

Mandan

10 Aug 2013 15:16

Bästa the fooo novellen älskar den

Svar: Tack! :D <3
The Fooo Novell

Kommentera

Publiceras ej