Senaste kapitlet:
 
"Oj förlåt Sabrina det var verkligen inte med meningen. Jag ville bara att den här dejten skulle bli perfekt, jag var så nervös att det kunde bli fel så jag vet inte vad som hände. Förlåt Sabrina förlåt" sa han hastighet. 
 
---------------------------------------------------------
 
Sabrinas perspektiv:
 
" Haha chilla det är lungt..." Skrattar jag.
 
Haha va gulligt jag ser hur hela hans ansikte blir helt rött.
 
" Gulligt.." Plötsligt kollar han upp.
 
Oh nej sa jag det där högt?!
Hela mitt ansikte blir helt rött och det slutar med att vi sitter och skrattar.
 
Omars perspektiv:
 
Middagen gick ganska bra faktikst. 
I början var det ganska stelt men efter en stund blev jag mitt vanliga jag. Fattar inte varför jag var så nervös!! Kanske för att hon är den första tjejen som inte har fallit för mig.
 
Plötsligt Kom jag på att jag hade spillt på hennes klänning och att den va fortfarande blöt.
 
" Oj shit jag glömde bort att din klänning är helt våt!!" Sa jag plötsligt.
Sen kommer jag på hur det lät och jag blev generad. Plötsligt börjar hon att gapskratta. 
 
" Asså du vet när jag spillde..." Skrattade jag.
 
" Ja jag fattar, haha.." Säger hon och ler.
 
Oj första leendet mot mig.
Om inte jag hade suttit ner han jag vikts ner till marken. Hennes leende gjorde mig knäsvag.
 
"Om du vill kan vi gå hem till mig och sen kan jag skjutsa dig hem!" Säger jag vänligt.
 
" Sure!" Säger hon glatt.
 
Jag betalar och vi går mot limousinen. När vi sitter där inne så tar jag fram två champagne glas och en stor flaska Champange. 
 
" Får det lov att vara lite Champange till er unga dam?" Säger jag och försöker låta snobbig.
 
Hon skrattar .
 
" Ja gärna, vilken gentleman du är!" Säger hon med en snobbig röst. 
 
Vi hinner ta 3 glas Champange var  innan vi är framme hos mig. 
När vi ska stiga ut så ser jag hur hon vinglar sig fram.
 
Jag skrattar och låser upp dörren. 
 
" H-Hallå? Är någon hemma?!" Sluddrar jag.
 
Oj vi blev nog lite halvfulla...
 
Plötsligt börjar hon fnissa.
 
" Du låter som en jävla alkoholist!!" Skrattar hon.
 
" Haha jamen durå!!" Säger jag och vi skrattar.
 
" Vilken film ska vi se?" Frågar jag.
 
" Eehm... Har du the Grudge?" Sluddrar hon.
 
Jag skrattar och nickar.
Jag sätter in filmen och vi börjar att kolla på filmen.
 
I mitten av filmen hoppar Sabrina till.
Jag hoppar lite närmre henne och lägger armen om.
 
Sabrinas perspektiv: 
 
Omar hoppar ett snepp närmre mig och lägger armen om mig. 
Jag orkade inte ta bort armen så jag lät den hänga på mina axlar.
Plötsligt hoppar  the grudge fram i filmen och jag gömmer mig på hans axel för att kollar bort.
 
Plötsligt tar han upp mitt ansikte så jag ser honom och kysser mig.
Jag låter honom och kysser tillbaka.
 
Omars perspektiv:
 
Jag böjer mig fram och kysser henne, hon kysser tillbaka och jag börjar att le.
Efter en stund så somnar hon i mina armar och jag somnar snabbt efter.
 
Sabrinas perspektiv:
 
 
Jag vaknar av jag hör Omar snarka.
Shit jag somna i hans armar.. 
Oh nej, kyssen... Fan , juste vi va fulla!!
Jag vrider mig lite och han vaknar till med ett ryck.
 
" Godmorgon sömntuta..." Säger han och ler.
 
" Godmorgon.." Mumlar jag.
 
Efter en stund går vi upp och äter pannkakor.
 
" Du var en väldigt bra kysste igår..," säger han och flinar.
 
" På tal om det, jag var full.. Och det var ett misstag.." Börjar jag.
 
Hej hoppas ni gillar kapitlet! Förlåt om det blev stavfel , hade lite bråttom har inte hunnit läsa igenom den så noga men  Dela och kommentera gärna!! ❤❤😘👍  puss på er // lisa 

10 kommentarer

Sofia

07 Aug 2013 23:24

Så bra kapitel!!!

Svar:
The Fooo Novell

Emma

07 Aug 2013 23:34

Sååå spännande och bra :D

Svar: Tack 😘
The Fooo Novell

Elin

07 Aug 2013 23:41

Sjukt bra att det inte går för snabbt fram <3 :)

Svar: Tack hehe ❤
The Fooo Novell

Emilia

08 Aug 2013 01:31

Gryyymt som vanligt :)

Svar: 😘😘
The Fooo Novell

Moa

08 Aug 2013 02:08

Såå bra! :D

Svar: Tack ❤❤❤
The Fooo Novell

Karin

08 Aug 2013 09:39

idag kommer nästa kapiteeeeel:D:D:D

Svar: Yay :)
The Fooo Novell

ella

08 Aug 2013 11:04

ååh ni är så duktiga!! älskar verkligen eran novell, när kommer nästa kapitel upp?❤

Svar: Läs kommentaren 👇👇 där nere
The Fooo Novell

ella

08 Aug 2013 11:04

ååh ni är så duktiga!! älskar verkligen eran novell, när kommer nästa kapitel upp?❤

Svar: Idag :)
The Fooo Novell

trötter

09 Aug 2013 00:15

skulle inte kapitel 10 komma ut idag?:( jag va jätte taggad på det ju! ahja men hoppas nästa kapitel kommer ut snart iaf:)

btw. jättebra novell, ni är jätte duktiga :)

Svar: Ja förlåt det blev försenat.., :( ❤ //lisa
The Fooo Novell

Kita

09 Aug 2013 01:58

Längtar tills nästa kapitel! ❤

Svar: :*
The Fooo Novell

Kommentera

Publiceras ej