Senaste kapitlet
Puh , shit va mycket drama det har varit denna vecka.

Jag och Oscar börjar att skratta.
Ogge står där och flinar.
-------------------------------------
Nikis perspektiv:

Hela natten drömde jag om Felix. Jag kan inte sluta tänka på honom. Han är mitt allt. Jag älskar honom så mycket.
Jag är så glad att vi är i hop igen. Den här gången kommer allt bli bra, inga problem mellan oss.

Jag ställde mig upp ur sängen och kom på att jag ska träffa Felix idag.
Vi ska till Felix föräldrars stuga vid någon sjö i närheten. Han sa att vi skulle ha det romantiskt.

Bara tanken om det gjorde mig varm om kroppen.

Jag gick till garderoben och valde en lång vit klänning som nådde mig till fötterna.
Jag sminkade mig lätt och fixade mitt hår lite vågigt.

Plötsligt började min mobil ringa. Jag gick mot sängen där mobilen var och tog upp den. Det var Felix. Jag log för mig själv och svarade.

Niki: "Hej älskling!"sa jag flörtigt.

Felix: "Hej älskling! Vad gör du?" Frågade han glatt.

Niki: "Jag har precis fixat klart mig durå?" Frågade jag lika glatt tillbaka.

Felix: "Jag ska precis börja åka till dig" sa han chill.

Niki: "Perfekt då ses vi snart" sa jag och började gå ut ur mitt rum.

Felix: "Ja om 5 minuter kommer jag. Men måste dra nu. Hej då!" Hörde man glatt i telefonen.

Niki: "Hej då!" Sa jag tillbaka och la på.

Jag gick till hallen och tog på mig skorna och sedan gick jag ut. Jag stod vid vägen så att Felix skulle kunna se mig när han kommer.

Felix kom i fullfart och stannade med sin moppe precis framför mig.

"Hej finaste tjejen i världen" sa han och pussade mig på munnen.

"Hej bästa killen i världen" sa jag tillbaka och satte mig bakom honom.

Han skrattade lite för sig själv och sedan började vi åka.

(20 minuter senare)

När vi var framme gick jag av moppen och blev helt mållös. Allt var så fint här. Huset var vitt och framför var det en stor fin sjö.

"Gillar du det?" Frågade Felix och kramade mig bakifrån.

"Självklart jag gör det" sa jag och vände mig om så att vi stod framför varandra.

Han la sina händer på mina höfter och sedan drog han mig närmare honom. Han böjde sig försiktigt ner för att nå mig. Och sedan kysste han mig långsamt. Plötsligt avbröt han och tog mina händer i hans händer.

"Ska vi gå in?" Frågade han och log med hans fina leende.

"Okej" sa jag och började gå in.

Inomhus var lika fint som utomhus.
Felix förde oss till en soffa och framför fanns det jordgubbar doppade i choklad.

"Nej men Gud vad gullig du är" sa jag och kramade honom.

"Tack!" Sa han och kramade tillbaka.

Vi satte oss på soffan och han tittade på mig glatt.

"Vill du ha en jordgubbe?" Frågade han och log stort.

"Självklart jag vill" sa jag glatt.

Han tog upp en och förde den in till min mun.

"Mmm Im lovin it" sa jag och fnissa lite för mig själv.

"Din tur att mata mig" sa han flörtigt.

Jag tog upp en jordgubbe och gjorde samma sak han gjorde med mig.

"Gött" sa han och log.

Jag satte mig närmare och kysste honom då romantiskt som möjligt.
Sedan övergick det till hångel. Inte ett vanligt hångel, alltså strul.

Plötsligt avbröt han och ställde sig upp.

"Jag måste säga en jättviktig sak till dig Niki" sa han och satte sig bredvid mig igen.

"Vadå?" Sa jag darrigt tillbaka.

"Jag vill ha en framtid med dig.
Jag vill att det ska vara jag och du i altaret.
Det är kanske tidigt att säga allt det här men jag menar det jag älskar dig niki och ingenting kommer komma between us"

Slut

Kommentera om vad ni tyckte om sista kapitlet av "Between us" skulle betyda mycket. Men var inte oroliga imorn eller över imorn kommer en annan novell komma upp. Och självklart kommer den handla om killarna.

27 kommentarer

Helin

08 Jul 2013 12:01

Skit bra bästa vän! Haha du tog inte det jag sa igår.. HAHA driver. Men sjukt bra slut puss

Svar: HAHA tack! Puss på dig med // Gabriella <3
The Fooo Novell "Between us"

Sanna

08 Jul 2013 12:35

Oh shit man blir helt fast, super bra. Galet kär blir man i dem ;) hoppas det kommer en fortsättning!!!! Hjälpt till så alla mina andra vänner är också helt fast :D

Svar: Tack! Det kanske kommer en fortsättning faktiskt :D och tack att du hjälpt till :D
The Fooo Novell "Between us"

Anonym

08 Jul 2013 13:09

OMG, va bra!! Jag hoppas också på att det kommer en fortsättning av denna!! Och jag älskar verkligen allt ni skriver!! Much love to you!!

Svar: Thanks! Det kommer en fortsättning men i framtiden i så fall. Men mycket kärlek tillbaka <3
The Fooo Novell "Between us"

Anonym

08 Jul 2013 17:55

Åh va fint slut! Fortsätta att skriva, du är jätteduktig. Man blir helt besatt. Jag längtar tills nästa novell :))

Svar: Tack!! Näsa novell kommer imorn :)
The Fooo Novell

Anonym

08 Jul 2013 20:41

Det va jätte bra! Ser verkligen fram emot nästa novell! :)

Svar: Tack! haha ser oxå fram emot den :P
The Fooo Novell

Frida

08 Jul 2013 22:44

Skitbra! Hoppas nästa novell handlar om min älskade Omar! <3

Svar: Tack! Men dem handlar om killarna så Omar är u självklart med :3 <3
The Fooo Novell

Elin

08 Jul 2013 22:49

Jätte bra! Och slutet jag älskar verkligen novellen kommer säkert läsa om den :) <3

Svar: tack! hahah gulligt av dig :) <3
The Fooo Novell

anna

08 Jul 2013 23:40

så sjuuuukt bra längtar tills nästa men önskar ändå att den här inte skulle ha tagit slut...:*<3 =D

Svar: Tack! Jag önskade oxå att den inte skulle ta slut men det fanns inget mer att skriva. :/
The Fooo Novell

Andreas

09 Jul 2013 10:40

Tack för en fantastiskt skriven novell!!!! Det har bara vart njutning från första kapitlet!! Och jag ser verkligen fram emot nästa novell!! <333 Grymt slut!!

Svar: Tack Andreas! Kul att du läste :) <3 // Gabriella
The Fooo Novell

Jessica

09 Jul 2013 19:02

Vart är kapitel 27?

Svar: Bläddra längre ner :)
The Fooo Novell

Liza

11 Jul 2013 00:21

Vart är kapital 27!!?? Helt insat.

Svar: Jag tror att det är bara att bläddra ner så att du hittar den :)
The Fooo Novell

Bella

17 Jul 2013 11:47

OMG bäst har läst hella på bara 30-40 min (har läst om vissa kapitel).

Svar: Vad roligt att du gillade den :)
The Fooo Novell

Julia

23 Jul 2013 16:44

Nej, kapitel 27 finns inte... Kan du lägga ut det igen eller kanske skicka på kik? Den är super bra!!!!

Svar: Aha men jag har kollat och den finns...men om du inte hittar den så kan jag kika dig :)Kika mig till "thechileena" :)
The Fooo Novell

Julia

23 Jul 2013 22:19

Superbra novell! Tack igen!:)

Svar: Tack!! Det var så lite :)
The Fooo Novell

ida

23 Jul 2013 22:27

Hej älskar den så sjukt mycket men jag kan inte hitta kapitel 27 :( vill jätte gärna läsa den fattade inte så mycket när jag inte läste 27. kärlek till dig/er<3:)

Svar: Vi älskar dig oxå <3 Det står att jag har lagt upp kapitel 27 men om du vill kan jag kika dig kapitlet så att du kan läsa :)
The Fooo Novell

Ida

23 Jul 2013 23:40

Hej de skulle va hur snällt som helst:) tack:)<3

Agnes

26 Jul 2013 13:13

Sjukt bra!! Ville inte att den skulle sluta!! 😍 Men jag kan inte hitta kapitel 27! ;( Verkade hända så mycket där!

Svar: 👇👇
The Fooo Novell

Isia

26 Jul 2013 16:53

Jag kan inte heller hitta kapitel 27?! Det som e under e kap.26 och jag skulle gärna vilja lösa kapitel 27 :)

Svar: Om du vill kan jag skicka kapitlet till dig på kik :) kik: thechileena
The Fooo Novell

Felicia

27 Jul 2013 01:38

Hej dina noveller är jätte bra hittade din sida idag och jag bara ÄLSKAR den! Innan så tyckte jag inte om the fooo så jättemkt men ja nu har jag börjat gilla dom! Jag har läst alla dina noveller och dom är jättebra! Men jag hittar nt kapitel 27 kan du skicka den till mig på KIK? Felicia0119

Svar: Vad kul att du gillar den! :D Och The fooo är helt fantastiska och det är jättebra att du gillar dem ;) jag kan kika dig :)
The Fooo Novell

Carro

01 Aug 2013 22:10

Shiiitt! Bästa novellen jag läst!

Svar: Awwww tack det värmer mycket <3
The Fooo Novell

Anonym

08 Aug 2013 02:09

Kan inte du fortsätta med Between us?

Svar: Kanske, vi får se
The Fooo Novell

Jacqueline

18 Aug 2013 17:24

Läste precis..sjukt duktig är du på att skriva måste jag säga! Tummen upp! :D <3

Svar: Jag visste inte att jag var så bra på att skriva men Taack! :D
The Fooo Novell

Amanda R

08 Nov 2013 15:42

Fett bra novell älskar det och vill inte att den skulle sluta juuu<3<3

Me122

17 Nov 2013 21:06

Nej nej NEEEEEJ DET FÅR INTE VARA SLUT NEEEEJ 😭

Moa

22 Nov 2013 21:25

Asså jag har läst alla dina noveller på denna kvällen det är så jävla bra asså du är bäst på att skriva noveller!!!❤️😘❤️😘👍👌👍👌

Anonym

19 Jan 2014 09:46

Gud vad bra du är på det här gör en till om felix sandman

Ebba

19 Apr 2014 23:17

Asså jag gråter, sååååååå brrrrrraaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! 😭😭👌👌👌❤️❤️

Kommentera

Publiceras ej