Senaste kapitlet
Säger jag och går därifrån.
Plötsligt ser jag Oscar.

" DU! " skriker Oscar och pekar på Christian.
------------------------------------
Fortfarande Stephanies perspektiv:
Oscar kom springandes mot oss och Christian började sakta gå bakåt.

"Eyy du gå inte jag måste prata med dig!" Skriker Oscar och ställer sig framför honom.

Jag kände att mina puls ökar, jag börjar svettas mer och jag får en klump i magen.

Christian står helt tyst och väntar på att Oscar ska säga nåt. Men han ser nervös ut.

"Om du någonsin rör eller pratar med min tjej igen så lovar jag att jag slår skiten ur dig!" skrek Oscar medan han stirrade in i Christians ögon.

"Okej" sa han svagt och började gå.

"Mår du bra?" Frågade Oscar och kom fram till mig.

"Fin fint" sa jag och log.

Han log stort och sedan tog han tag i min ena hand som inte är lindad i gips.

"Vad vill du göra nu min prinsessa?" Frågade han och pussade mig på handen.

"Vad sägs som att vi går och myser hemma hos mig? Ingen är hemma" sa jag och gav honom en speciell min.

"Perfekt" han och blinkade med ena ögat.

(30 minuter efter)

Vi kom hem till mig och satte hos direkt i soffan och började mysa.

"Ska vi se på en film?" Frågade Oscar medans han gosade i min nacke.

"Ja det blir perfekt!" Sa jag hastigt och ställde mig upp för att sätta på filmen.

Jag tittade bakåt och Oscar hade försvunnit.

"Oscar vart är du?" Sa jag och gick sakta till soffan för se vart han var.

"Jag är här!" Skrek han och tog upp ena handen.

"Varför ligger du på golvet" sa jag och skrattade.

"Du ställde dig så snabbt upp så att jag ramlade" sa han och ställde sig upp.

"Aha förlåt älskling" sa jag och pussade honom på munnen.

Han tog tag i mina höfter med sina stora händer och sedan drog han mig sakta närmare honom.
Tillslut var vi tätt intill varandra.
Han böjde sig lite ner för att nå mig och sedan kysste han mig.
Helt plötsligt avbröt han.

"Varje gång jag kysser dig känns det som att jag blir bara mer förälskad i dig" sa han och tittade in i mina ögon.

Jag log och tänkte precis säga något men han avbröt mig.

"Har du en flytväst" frågade han.

"Va?" sa jag och höjde mina ögonbryn. Är han galen eller nåt?

"För att jag drunknar i dina ögon" sa han och flina.

"Aww vad gullig du är" sa jag och klappade honom på kinden.

Han satte sig ner och drog med mig ner. Jag satt på hans knä och han började pussa mig vid nacken.

Jag kände hur nervös jag blev men jag gillade det.

Han la sig ner och så la jag mig på honom.
Han kysste mig och som vanligt övergick det till hångel.
Han la sina händer på min rygg och gick sakta ner mot min rumpa.
Tillslut var hans händer där.

"Ursäkta!" Hörde jag en röst säga bakom mig.

Oscar perspektiv:

Stephanie ställde snabbt upp och jag gjorde detsamma.
Det var Ogge som var där.
Jag tittade på Stephanie och hon var helt röd om ansiktet.
Han såg inte sur ut eller nåt men jag var ändå rädd att han skulle göra nåt.

"Har ni trevligt?" Frågade han och satte sig emellan oss.

Stephanie höjde sin ögonbryn och tittade på honom som han var en apa.

"Vadå?" Sa han och flina.

"Vill du verkligen veta?" Frågade och gjorde en min.

Han tittade på henne och sedan på mig.


Kommentera om vad ni tyckte och sprid vidare mina vänner! Och jag ville bara säga tack att ni ger oss en sån fin respons! Vi älskar det!
Puss och kram //Gabriella <3

8 kommentarer

Emmy

23 Jul 2013 18:38

Riktigt bra som vanligt!❤:)

Svar: Tack så mycket det värmer <3 :)
The Fooo Novell

Alex

23 Jul 2013 19:06

Guuuud vad braaa!!!!

Svar: Tackar :D!!!
The Fooo Novell

Anonym

23 Jul 2013 20:13

När kommer nästa? Btw, ni skriver de bästa novellerna!<3

Svar: Det kommer ut kapitel varje dag :)Tack såååå mycket <3
The Fooo Novell

Elin

23 Jul 2013 21:10

Så bra :)

Svar: Tackar :)
The Fooo Novell

Felicia

24 Jul 2013 00:42

As bra!!!!! Älskar er novell!!! ^^

Svar: Tack vi älskar dig! :3
The Fooo Novell

Anonym

24 Jul 2013 01:00

I varje kapitel gör dom typ bara två grejer kan dom inte göra lite mera så att kapitlerna blir längre , och dom äter typ bara på donken , kan dom inte äta lite nyttigare någon gång ? , men jag älskar era noveller ni är grymma på att skriva

Svar: Dem kan väll äta nyttigare... Men tack att du gillar novellen
The Fooo Novell

Maja

24 Jul 2013 22:17

Men ni skulle ju lägga ut varje dag, de har inte vart ett enda idag?:)

Svar: haha va? vi har lagt ut kapitel varje dag..
The Fooo Novell

Felicia

24 Jul 2013 23:29

När kommer kapitel 16?:) och hur många kapitel ska ni göra?:) ska ni göra någon annan novell efter denhär?:) kramar till er för
att den/dom är så bra!!:)

Svar: Kapitel 16 är redan ute, jag vet inte riktigt hur många kapitel vi kommer göra, och självklart kommer vi göra en till novell efter det här har redan en idé vad den ska handla om. Många kramar tillbaka! //Gabriella
The Fooo Novell

Kommentera

Publiceras ej