Senaste kapitlet:
 

"Men jag skulle aldrig göra så" Sa jag och kramade henne. 
 
"Vad är det som händer här?" Sa Ogge och gick fram till oss
-------------------------------------
 
Oscars perspektiv: 
 
" Eeh Stephanie berättade nyss att hennes ex- " Stephanie puttade till min arm. 
Jag fattade att det va nåt hon inte ville att Ogge skulle veta.
 
" Att hennes ex va vääärsta fotbollsfanet!!"  La Omar till.
 
" eeeh okeey  " sa Ogge lite förvirrat.
 
Det blir tyst en stund.
 
" Så vad ska vi göra nu?" Säger Felix och ler för att bryta tystnaden.
 
 
Stephanies perspektiv:
 
" Men kan inte ni visa mig lite runt?  Asså i Stockholm! Har inte varit här på ett tag!" Säger jag och ler 
 
 
" ja vi kan väl dra till Tc?" Säger Oscar och ler mot mig. 
Shit mina ben blir som spaghetti när han tittar på mig sådär. 
 
 
" aa okey " säger Omar o blinkar till mig flörtigt.
 
Jag ser att Oscar slår till Omar lite diskret på armen. 
 
" Eeh okey men jag och Stephanie ska va hemma till nio " säger Ogge. 
 
När vi kommer dit så är det fullt med folk. Plötsligt så börjar 4 tjejer att skrika och vinka mot oss.
 
" Känner vi dom?" Frågar jag killarna.
 
" haha har du inte berättat?" Säger Omar och ler.
 
" eeh nej jag har inte hunnit..." Säger Ogge och kollar ner.
 
" Berättat VAD?! " säger jag.
 
Jag känner hur jag höjer rösten.
 
Tjejerna börjar att gå mot oss.
 
" Vi berättar när tjejerna har gått." Viskar Felix.
 
Efter en stund av att dom har tagit massa bilder och fått kramar så går dom. Asså vad är det med dom?! En av dom grät typ jag fattar ingenting. 
När dom såg mig så bitchblicka dom mig men sa ingenting.
 
" Nu får ni fan berätta , Vrf  grät den där tjejen och vrf ville dom ta massa Bilder med er?" Säger jag och ställer mig framför killarna.
 
" eeh okej kolla för ett tag sen bildade vi ett band, och det har blivit ganska känt vi har gjort låtar och har fått vara förband för Justin Bie-" jag avbröt Ogge 
 
" HAR NI VART FÖRBAND FÖR JUSTIN BIEBER?! " skrek  jag. 
 
Jag känner blickar bakom mig men bryr mig inte.
 
" Och du har inte sagt nåt? Du kunde har ringt mig jag kunde kanske ha fått träffa honom och omg omg omg." Jag hoppar upp och ner.
 
Omar och Ogge börjar skratta 
Medans Felix och Ogge bara flinar.
 
När jag till slut har lungnat ner mig så säger jag.
 
" ok men vrf heter ni the fooo?" Säger jag.
 
" ja men fattar du inte? " säger Felix och flinar.
 
" Jahaaa det står för era naaamn, Felix Omar Oscar och Ogge!!" Säger jag glatt.
 
" aja kom vi drar till nån affär nu" säger Oscar och tar min hand.
 
Jag tittar lite förvånat  på honom men släpper inte hans hand. 
Den är varm och mjuk och jag hoppar inombords.
 
" Ok vi går in på Footlocker!!" Säger jag glatt.
 
Alla blir förvånade. 
 
" brukar DU köpa saker från Foot locker? " säger Ogge. 
 
" eeh ja? Jag har typ 2 kepsar och  vans därifrån!!" Säger jag glatt 
 
" coolt! " säger Omar och flinar.
 
När vi har gått in i massa butiker kommer jag på tiden.
 
" Du ,Ogge vi måste nog hem nu.
 Men det var trevligt att träffa er alla!" Säger jag och kramar alla killar.
 
När jag kramar Omar känner jag hans händer lite långt ner på min rygg så jag backar snabbt.
Sen när jag kramade Oscar så fick jag en snabb puss på kinden!
 
Jag kände hur mina kinder hettade upp sig och jag blev helt röd i ansiktet! 
 
" Aah ok tja då grabbs!" Säger Ogge och ger dom bro hugs.
 
Men när han gjorde en bro hug på Oscar såg jag att han viska nåt och Oscar stelnade till lite. 
Jag undra vad det va han sa men jag orkade inte tänka mer på det.
 
Oscars perspektiv: 
 
 
Ogge och Stephanie skulle precis gå, jag kramade Stephanie och gav henne en puss på kinden. 
Jag såg hur hon blev röd i ansiktet. hoppades att Ogge inte såg när jag pussade henne. 
Men sen gav Ogge mig en brohug viskade han till mig.
 
" Om du sårar henne dödar jag dig." Hans min var döds -allvarligt.
Jag kände hur hela jag blev stel.
 
När dom gick iväg från oss så såg jag Omar stirra på hennes ass. 
 
Plötsligt skriker han :
 
" Dat ass!!" 
 
Stephanie tittar bak och smiskar till sin rumpa och skriker 
 
" Your never getting this Omar!!" 
 
Han blev helt paff av hennes reaktion. 
Både jag och Felix kunde inte hålla oss från att garva och  vi slutade upp    med att vi behövde hålla i oss från att inte ramla av skratt.  
Han såg så förvånad ut.
 
// förlåt för att kapitlet blev så tråkigt jag hade lite bråttom att skriva. Men hoppas ändå att ni gillar det! Puss // lisa 
 
 
 
 

4 kommentarer

Linda

11 Jul 2013 10:14

Jättebra ! ❤

Svar: Talc så mkt ❤ :*
The Fooo Novell

frida

11 Jul 2013 11:51

SKITBRA! MER!!! <3

Svar: Haha tack met kommer idag! 😇❤ //lisa
The Fooo Novell

Elin

11 Jul 2013 12:09

Vad då tråkigt?! Ap bra ju :) <3

Svar: Haha tack ❤ //Lisa
The Fooo Novell

Wilma

11 Jul 2013 12:30

HAHHAHA I SLUTET så bra!

Svar: Haha tack Kul att du gillade det ❤ ;*//Lisa
The Fooo Novell

Kommentera

Publiceras ej