Senaste kapitel
 
"Hjäääälp!" Hörde man han skrika medans alla fans sprang efter honom. 
Jag kunde inte förstå att dem var så kända. 
 
--------------------------------------------------------
 
Akta er nu kommer DRAMA! ;)
--------------------------------------------------------
 
Fortfarande Stephanies perspektiv:
 
Först skrattade jag lite för mig själv men  sen så tyckte jag faktiskt lite synd om Felix. 
Så jag gjorde nåt jag inte borde ha gjort. 
Jag gick fram till dom och dom stannade plötsligt och stirrade bara på mig.
 
" Hörrni snälla kan ni låta Felix vara lite. Lite privat liv kan han väl få eller?" Sa jag och försökte låta trevlig.
 
" Och vem fan är du då?" Sa en tjej som hade långt kolsvart hår och stirra på mig argt.
 
" eeeeh " började jag.
 
Skulle jag säga att jag var ihop med Oscar? Nä det blir för jobbigt för honom.
 
"Asså jag är Ogges  syster..... Fast jag har bott i Frankrike innan." Sa jag och försökte le 
 
" BITCH åk tillbaka till dit skit land!!!" Skrek en tjej  med blont Hår ( fjortis) 
 
Mina käkar spändes och jag börja de bli jävligt sur. men jag tänkte att om jag ignorerar dom blir det bättre. 
Men det tänkte inte Oscar....
 
Oscars perspektiv:
  
INGEN ska få kalla min tjej för bitch!!
 Så jag ställde mig framför Steph så dom kunde se mig och då blev deras blick istället att dom var rädda.
 
" HÖRRNI?! Har ni inget bättre för er än att hacka på min tjej eller?" Sa jag och drog henne närmare mig med henne höfter.
 
Några började skratta.
 
Hon kollade ner i marken. 
Hon ville säkert Inte att dom skullle veta att vi var ihop för alla fansens skull.
 
" kom vi drar nu..." Sa Felix.
 
Precis när vi gick förbi fansen så tog nån ut sitt ben och Stephanie föll mot marken.
 
 
"STEPH!! " skrek jag och rusade mot henne. 
 
Hela hennes ansikte var helt blodigt och jag såg att det inte var rädsla i hennes ögon längre utan att hon var arg.
 
 
Stephanie:
 
Nu kände jag hur hela mig blev helt spänt att jag var nära på att explodera.
 
" JA MEN KOMDÅ?! Om ni är så jävla tuffa?! " skrek jag  och ställde mig upp.
 
 
Jag torkade av blodet med min tröj arm. 
Plötsligt såg jag tjejen som hade gjort krokben.
Hon försökte gömma sig i klungen.
 
Jag gick fram till henne och ställde mig framför henne. 
 
" Tror du att du kan komma undan nåt sånt här? Duvet jag är inte en sån som låter nån gå när den egentligen förtjänar en smäll i ansiktet." Sa jag och försökte lungna mig.
 
Hon blev vit i ansiktet och backade lite.
 
Plötsligt tog jag mitt ben och gjorde krokben på henne och hon föll på marken. 
 
" Känns det bra eller där nere?! För välkommen till min värld. " sa jag och började gå.
 
Jag kände hur mitt ansikte började brännas. Tårarna brändes oxå innanför ögonlocken.
 
" jag kan inte låta dom se mig gråta.." Tänkte jag. 
 
Så jag började att springa mot ingenstans. När jag var så trött att jag inte kan ta ett steg mer så satte  jag mig på en bänk. 
 
Plötslig hör jag en moppe komma. 
Den stannar precis framför mig.
 
" oh nej inte Oscar." Tänkte jag.
 
Och så tar han av sig hjälmen så är det Felix?!
 
Jag täckte mitt ansikte. Jag ville inte att dom skulle se mig såhär. Jag hade grus och blod runt hela ansiktet. 
 
 
" Hur mår du?" Säger han lungt och sätter sig. 
 
" Gissa? Kolla mitt ansikte... Sa jag med gråten i halsen.
 
Han sa inget utan la bara om hans armar runt mig och kramade mig. Sen gav han en snabb lite puss på kinden och log.
 
Jag log lite för mig själv.
 
 
" Var gör du här...?" Sa jag och försökte att inte låta som jag grät.
( även fast jag grät) 
 
" Vi alla letar efter dig.." Sa han och hoppade lite närmare mig. 
Och kramade om mig lite till. 
Plötsligt lutar han sitt huvud mot min axel.
Jag orkade inte bry mig.
 
Plötsligt hör jag en moppe svänga förbi. Nu var det Oscar. 
Hoppas bara inte han misstolkar situationen.
 
" Stephanie vi har letat övera-" han avbryter när han får syn på Felix. 
 
" Vrf ringde du inte och sa att du hade hittat henne?" Fråga han och svalde hårt.
 
" eeh sorry jag glömde...." Sa han och hoppade lite ifrån mig. 
 
Jag ställde mig istället upp men täckte såren med mitt hår och hand.
 
" Steph snälla kan jag få se såren?" Sa han snällt.
 
 
Jag ruskade på huvet till ett nej.
 
" Du får inte se mig såhär ful..." Grät jag.
 
Han tittade på mig med stora ögon..
 
" Gumman du är aldrig ful.." Sa han och tog försiktig sina två fingrar och satte dom på mitt kindben för att vrida mitt huvud så jag titta på honom. 
 
Han tog bort mig hand som va mot såret och tog bort håret.
 
" Kom vi går hem till mig och tar Bort allt smuts från såret.." Sa han och tog min hand. 
 
" Tack... Felix " sa jag plötsligt. 
 
Han log bara.
 
 
När vi kom hem till honom var hans mamma hemma.
 
" VAD HAR HÄNt?!"  Sa hon oroligt.
 
" eeh Stephanie snubbla på en sten och ramlade med ansiktet före." Sa han lite osäkert.
 
 
" aha okej men gå upp och tvätta såret då.." Sa hon lite lungnare. 
 
Efter att han hade tvättat såret var det bara två små sår runt min kind.
 
Han log och kysste mig passionerat. 
Det slutade med att vi hånglade 
På toan.
 
 
 
 så vad tyckte ni? För mkt drama eller lagom? Haha aja hoppas ni gillade den iallafall! Puss /lisa ❤ ;*
 

16 kommentarer

Alva

15 Jul 2013 13:09

Bra! jag vet inte om det bara är jag men bokstäverna flyter ihop i det där typsnittet. Tänkte bara att ni behövde veta :P

Svar: Erm va? Sorry fattade inte vad du menar?Men ja om du menar hur jag skriver så ursäktar jag för slarvet och autocorrect måst jag ta bort...
The Fooo Novell

frida

15 Jul 2013 14:20

skitbra!! Spela roll om man råkar stava fel? de är inte hela världen!! ÄLSKAR DENHÄR NOVELLEN!! <3

Svar: Haha tack!! ❤❤ <3 kärlek till dig och alla som kommenterar gulliga saker!! :* //lisa
The Fooo Novell

Alva

15 Jul 2013 14:46

Haha, jag menade typsnittet i inläggen, det är tjockare på vissa ställen vilket gör att det ser ut som att texten sitter ihop :P

Svar: Ahaaa //lisa
The Fooo Novell

Isa

15 Jul 2013 15:16

Jätte bra, men i sluter. Var det ända från "snälla Steph kan jag få se såren?" Till slutat som det var Felix?

Svar: Haha va?
The Fooo Novell

sandra

15 Jul 2013 15:35

Sååå bra! :)

Svar: Aawe haha tack ❤ //lisa
The Fooo Novell

Wilma

15 Jul 2013 15:43

Sååå bra! <3 älskar all drama!
kan inte nästa komma ut idag? snääällaaaa helt beroendr

Svar: Haha tyvärr vi hinner inte :/ men imorrn!! ❤/lisa
The Fooo Novell

Elin

15 Jul 2013 17:41

Sjukt bra! Älskar när det är drama ❤

Svar: Tack ❤ //lisa
The Fooo Novell

Emma

15 Jul 2013 19:06

va hände i slutet ? asså hon va ju med Felix. sen kom Oscar ? men va hände med honom licksom för sen åkte dom hem till Felix. licksom vem va de som sa de med såren ? :)

Svar: Oj förlåt shit va slarvigt det blev men det är Oscar som frågar om såret! Shit förlåt... ❤❤ //liss
The Fooo Novell

Emmy

15 Jul 2013 19:19

Så sjukt jävla bra!:-)

Svar: Tack gullis ❤ //lisa
The Fooo Novell

Ajla

15 Jul 2013 19:38

Sjukt braaa, älskar verkligen din novell❤ kan du snälla lägga upp ett till kapitel ikväll? ❤

Svar: Sorry hinner inte... :/ // lisa
The Fooo Novell

Lina

15 Jul 2013 23:08

Så sjukt braaa!!! Älskar dramat!!

Astrid

16 Jul 2013 18:04

När kommer kapitel 8!? Kan 9 komma samma dag?

Linda

16 Jul 2013 19:52

Så du menar att det ca oscar hon kysste eller ? Fattar inte riktigt där men älskar verkligen din novell 

Astrid

16 Jul 2013 21:51

Vänta, kysste hon Felix eller Oscar sen? Vem var dem hos?

Emily

16 Jul 2013 22:22

Sjukt bra! Längtar till nästa!

Lina

17 Jul 2013 01:12

As bra men var det Oscar eller Felix och kysste i slutet??

Kommentera

Publiceras ej