Senaste kapitlet

Han log och kysste mig passionerat.
Det slutade med att vi hånglade
På toan.
-------------------------------------
Stephanies perspektiv:
Jag gick in genom ytterdörren till mitt hus.
Jag suckade och sedan gick jag in i köket för att dricka vatten.

"Sååååå var det roligt med killarna?" Hörde jag Ogge säga bakom mig.

Jag satt mitt hår framför mitt sår så att han inte skulle se det.

"Aa det var roligt" sa jag och tittade ner.

"Är nåt fel?" Frågade han och gick fram till mig.

"Nä inget" sa jag och försökte gå.

Han drog bort mitt hår för ansiktet och han spärrade upp ögonen när han såg såret.

"Vad fan har Oscar gjort mot dig!?" Skrek han och drog bak sitt hår.

"Det var inte Oscar" halvskrek jag tillbaka.

"Vem var det då?" Frågade han och la sina händer på mina axlar.

"Ett av era fan" sa jag kaxigt och började gå ifrån köket.

Jag sprang upp till mitt rum och låste efter mig.
Jag suckade till och skakade på huvudet.

Jag kom tillbaka till Sverige och jag har redan fått problem.

Jag la mig på sängen och sedan blev allt svart.

Oscar perspektiv:

Shake that ass for me shake that ass for me com'n girl (Oscars ringsingnal)

Jag suckade och tog upp mobil från golvet där den hade ramlat under natten.

"Vad vill du?! Jag sov!" Sa jag argt.

"Jag bryr mig inte om du sov! Men vill du dra till stan?" Hörde jag Omar säga.

"Okej dååå! Men kan Stephanie följa med?" Frågade jag medans jag började ställa mig upp.

"Men Oscar det ska bara vara vi killar du vet" sa han glatt.

"Okej då. Vi ses om en halvtimme" sa jag tillbaka.

"Tja då!" Sa han och la på.

Jag kollade mig på spegeln och rufsade till håret.

(31 minuter efter)

"Du är en minut försenad!" Sa Omar medans jag gick till honom.

"Hej på dig med" sa jag och gjorde duckface.

"Okej Oscar titta bakåt försiktigt" sa han långsamt medans han höll mitt huvud.

Jag tittade försiktigt bakåt och så såg jag Stephanie va med killen hon var igår.
Hon skrattade med honom som hon aldrig skrattat.
Dem började gå mot plattan.

"Kom" sa jag och gick efter dem.

"Varför följer vi efter dem?" Sa Omar och stoppade mig.

"Ehh jag vill se vad dem gör" sa jag osäkert

"OMG ni är från The fooo!" Sa nån random kille som gick fram till oss.

"Haha aa" sa Omar och skrattade.

"Kan jag få er autograf!" Sa han helt hyper.

"Okej" sa jag och Omar i kör.

Han tog fram en penna ur hans byxficka och sedan tog han upp en stor tjock bok ur väskan.

"Är det där en bibel?" Sa Omar och började garva.

"Ja ni är ju mina gudar" sa han och log.

"Vad heter du?" Frågade jag.

"Jag heter Andreas men kalla mig för knarkjesus" sa han och log ännu mer.

"Okej" sa jag och höll in all mitt garv.

Jag tog boken och pennan och skrev min autograf på den, Omar gjorde detsamma.

"Tack ni är bäst!" Skrek Andreas ut och kramade oss.

"Är ni en trekant?" Hörde jag en röst säga bakom mig.

Jag vände mig om och där var Stephanie.

"Haha nej den ända för mig är du" sa jag och kysste hennes hand.

Hennes ansikte blev rödare och rödare.

"Shoo bröder!" Sa Felix och sprang till oss.

"OMG" skrek Andreas och ramlade helt plötsligt ner.

Alla gick fram till han.

Felix perspektiv:

Jag höll på att gå fram till killen som hade ramlat ner helt plötsligt men Steffi tog tag i min arm och drog mig bort en bit.

"Jag måste prata med dig" sa hon.

"Okej" sa jag nervöst.

"Gillar du mig?" Sa hon och tittade ner.

Jag visste inte vad jag skulle säga, jag gillar henne men hon får absolut inte veta det. Då förstör jag för Oscar.

"Ehhh va? Jag gillar inte dig pfff" sa jag. Jag tänkte efter och det var ett väldigt elakt sagt på nåt sett.

Hon höjde sina ögonbryn och sedan tog hon snabbt ner dem.

"Okej" sa hon och började gå till dem andra.


Kommentera om vad ni tyckte och sprid gärna vidare! Förlåt för att kapitlet kom ut sent och den kanske blev lite kort. Hade haft fullt upp med buildagirlcompetion. Puss och kram <3 // Gabriella





10 kommentarer

Fooooooooo

16 Jul 2013 23:59

HAHAH, varför var Andreas med? Jätte bra, när kommer nästa ut!?

Svar: Haha bara sådär // Gabriella lisa
The Fooo Novell

Andreas

17 Jul 2013 00:21

Älskar er

Svar: Haha aaw vi älskar dig med! :)
The Fooo Novell

Jennifer

17 Jul 2013 04:05

Förstår verkligen ingenting nu.. I slutet på förra kapitlet, var det Felix eller Oscar? För ni skrev ju Oscar men hon sa tack Felix?

Svar: Hon kysste Oscar inte Felix
The Fooo Novell

Linda

17 Jul 2013 09:18

Superbra men vare oscar eller felix hon kysste i förra kapitlet ? 

Svar: Det var Oscar hon kysste <3
The Fooo Novell

Malin

17 Jul 2013 11:10

Super bra som vanligt! Men Andreas/knarkJesus som ett fan? HAHAHA. Polartorks oxå:p

Svar: HAHAH. Men tack du :)
The Fooo Novell

Maya

17 Jul 2013 12:55

HAHAHA dör Andreas.. Men när kommer nästa kapitel?

Bella

17 Jul 2013 15:35

Omg längtar till nästa kappitel undrar vad som hände med andteas....
Älskar er ni äger puss o kram

Svar: Vi älskar dig med <3 Andreas mår bra :)
The Fooo Novell

m

17 Jul 2013 23:22

omg skitbraaa!!!! ;) När kmr nästa avsnitt????

Svar: Tack <3
The Fooo Novell

Ia

13 Aug 2013 10:39

kan bara de varannat kapitel :(

Svar: va?????
The Fooo Novell

Jessica

30 Aug 2013 15:17

Varför är det bara vartannat kapitel? Vart är 7?

Svar: Va vad menaru?
The Fooo Novell

Kommentera

Publiceras ej