Senaste kapitlet:
 
Hon höjde sina ögonbryn och sedan tog hon snabbt ner dem. 
 
"Okej" sa hon och började gå till dem andra. 
--------------------------------------------------------
 
Oscars perspektiv: 
 
 
Jag gick fram till han Andreas och frågade om det gick bra men han nickade bara och gick sedan iväg.
 
När jag vänder mig  om såg  jag Felix och Stephanie prata om något men jag vet inte vad.
Jag kände  att jag bubblade av massa frågor jag vill fråga Stephanie.
Men jag tänkte att jag väntar tills vi är ensamma.
 
Ogges perspektiv:
 
 
Jag vet inte vad jag ska ta mig till. 
Vad det verkligen ett  fan som har gjort så mot Stephanie? 
Vrf skulle dom göra illa henne sådär?
Jag tänkte att jag tar en sväng ut i stan och om jag ser fans kan jag fråga dom.
 
Jag åkte till tc och köpte en slush och gick runt en stund.
Jag gick in i några affären till slut  så bestämde jag mig för att köpa en keps på Footlocker.
Plötsligt hör jag en grupp tjejer börja skrika och vinka mot mig. 
 
 
" HEJ OGGE!! Får vi snälla ta kort med Dig?" Sa dom.
 
Jag ryckte på axlarna och log 
 
" visst." 
 
Efter några bilder så sa någon tjej.
 
" Igår var det nån konstig tjej som va med Oscar Felix och Omar. Hon sa att hon va din syrra." Flinade hon 
 
            *skratt* 
 
 
" hon är jue helt sinnesjuk!!" Säger nån.
 
 
Jag känner hur mitt hjärta börjar att bulta snabbare och mina käkar spänds.
 
 
" Vafan är det för fel på er folk?! Klart hon är min syrra?! Vem fan ljuger om nåt sånt?!" Sa jag . Jag började höja rösten.
 
Efter en stund av att jag har lugnat mig säger jag.
 
" Vet ni vem det va som slog henne?" 
 
" Ingen slog henne men HON gjorde krokben på henne..." Sa nån tjej och pekade.
 
Tjejen som hade gjort krokben blev helt röd i ansiktet.
 
Nu blev jag ännu mer sur.
 
 
" OCH VARFÖR GJORDEDU DET FÖR DÅ?!" Skrek jag argt.
 
 
" Ehm asså , j-jag , eeh " stammade hon.
 
" Jag säger bara en sak, Gör aldrig illa henne mer annars...!" Sa jag och gick därifrån.
 
Jag kände mig lite elak för jag skrek på henne men som sagt gjorde hon illa min lillasyster...
 
 
Oscars perspektiv:
 
Äntligen så var jag och Stephanie ensamma hemma hos mig så jag kunde passa på och fråga henne.
 
Vi satte oss i soffan och chillade.
 
" Ehm Stephanie... Kan jag fråga dig en sak?" Sa jag lite försiktigt.
 
"Aa vad är det?" Sa hon.
 
 
" Vem var den där killen som du var med?Gillar du honom? Hur känner du honom?" Sa jag lite oroligt.
 
Plötsligt börjar hon skratta.
Jag ger henne en förvånad blick.
 
" Haha Oscar det där är mig barndoms bästis, Du behöver nog inte oroa dig..." Skrattade hon.
 
" haha okej bra." Sa jag lite generat och pussa henne på kinden.
 
 
 
Hej förlåt att det blev jätte kort och tråkigt men jag ska resa bort imorrn och behöver packa sorry...  Nästa gång jag skriver blir det extra långt!! :) ❤ //lisa

5 kommentarer

Annonym

17 Jul 2013 16:01

I allafall om den vart kort var den bra alla dina kapitel är bra 👍❤😘

Svar: Haha tack så mkt <3 :) //lisa
The Fooo Novell

bella

17 Jul 2013 16:35

Nejj vill ha mer
Men ha så kul:)

Svar: Haha mer imorrn tack så mkt! Men jag kmr fortfarande kunna posta så ni vet! // lisa ❤
The Fooo Novell

Emmy

17 Jul 2013 18:03

Bäst, som vanligt!:)<3 😚

Svar:
The Fooo Novell

Linda

17 Jul 2013 21:15

Super du e jätte duktig ! <3

Svar: Haha tack hha e jag? :) ❤ //lisa
The Fooo Novell

Elin

17 Jul 2013 22:18

Jätte bra ❤

Svar: :**** tack // lisa
The Fooo Novell

Kommentera

Publiceras ej