Senaste kapitlet
"Hej foooers, det är så här att jag får ha en tjej men jag vill inte att ni ska elaka mot mig för det. Ni får respektera att jag har en tjej punkt slut" sa han och började gå där ifrån. Jag blev förvånad att han sa så, han älskar ju alla sina foooers.
-------------------------------------
Fortfarande Nikis perspektiv:
Jag började gå efter Felix. Plötsligt ställde sig en tjej framför, hon tittade djupt in i mina ögon hotfullt.
"Felix är min din slampa" sa hon och puttade mig bakåt.
Jag tittade med stora ögon på henne.
"Nej" sa jag och tog ett steg framåt.
"Vill du få spö eller?!" Sa hon och gick ett steg närmare mig.
"Kom då!" Skrek jag.
Folk hade bildat en ring runt oss. Hon började närma sig men precis innan ställde sig Felix framför henne. Han tittade på henne argt och sedan tittade han på mig. Han tog min hand och började gå ur klumpen igen.
När vi kom ur klumpen började vi gå mot hans cross. Jag tittade på honom och hans ansikte var helt stelt. Han tittade bakåt och började öka takten. Jag tittade försiktigt bakåt för att se vad som var där. Det var flera stycken som hade följt efter oss. Jag satte mig snabbt bakom Felix på crossen. Han gasade sedan åkte vi iväg.

Felix perspektiv:
(10 minuter efter)
Vi var äntligen framme oss mig. Jag gick av crossen detsamma gjorde Niki. Hon tog tag i min hand och log brett. Vi gick in i huset och tog av oss skorna.
"Hallå?!" Skrek jag för att se om någon var hemma. Ingen svarade. Jag vände mig om och gick närmare Niki, jag tog mina händer på hennes höfter och drog henne mot mig. Jag la min panna mot hennes panna.
"Det verkar som om vi är ensamma" sa jag och pussa henne på kinden.
Jag tog hennes hand och vi gick upp till mitt rum på övervåningen. Vi gick in i rummet sakta. Jag satte mig på sängen och Niki ställde sig framför mig. Hon böjde sig ner och gav mig en blöt kyss. Jag tittade in i hennes ögon och kom automatisk till en annan värld. Hon tog sin hand på min kind och smekte mig. Jag kysste henne och tog henne mot sängen. Hon låg och jag låg över henne. Hon kysste mig en lång stund.
Hennes mobil vibrera och hon ställde sig snabbt upp.
"Vem smsa?" Frågade jag och kramade henne bakifrån.
"Ingen speciell" sa hon och la tillbaka mobilen vart den var.
Jag tog mobilen och låste upp den. Jag tog den högt upp så att Niki inte nådde den.
"Vi måste snacka //Omar "
Jag tittade på Niki och hennes ansikte var helt spänt.

Sorry för försening. Och förkåt för att den är så kort, hann inte göra mer. Och jag har inte lagt upp nåt dem här dagarna för att jag har vart väldigt upptagen.
Snälla sprid vidare!

1 kommentarer

Anonym

15 Jun 2013 23:22

Ni skriver aldrig något med Oscar E eller asså han har typ inte varit med så mycket i novellen det hade varit roligt om ni skrev lite om honom oxå eller vad man ska säga. Eller aa tar med honom oxå haha:) jätteduktiga är ni!! :)

Kommentera

Publiceras ej