Senaste kapitlet
"Jag har aldrig sagt det här till en tjej förutom min mamma men jag älskar dig Niki. Och jag menar det verkligen" sa han och kysste mig.
-------------------------------------
Fortfarande Nikis perspektiv:
Jag kände hur hans läppar trycktes mot mina.
"Olala" hörde man Oscar M säga.
"Vi är ju så sexiga!" Skrek Felix och pussade mig på kinden.
Jag log och kramade Felix hårt.
"Jag älskar dig också" viskade jag in i hans öra. Jag släppte honom och tittade in i hans ögon och dem var så fina. Han log stort och började komma närmare.
"Ogge! Det börjar bli barnförbjudet, vi borde kolla bort." Sa Oscar E högt.
Felix ignorera det han sa. Han fortsatte komma närmare. Våra läppar möttes och han gav mig en långsam kyss.
Han släppte mig och tog tag i min hand.
"Vill du dra någonstans?" Frågade han.
"Visst" sa jag och ställde mig upp.
"Grabbar vill ni dra?" Frågade han killarna.
"Okej, men ni får ta det lite lungt allt kyssandes" sa Oscar M och skrattade med Oscar E.
Felix tog mig i höfterna så att vi stod nära varandra. Sedan kysste han mig för att störa killarna.
"Jasså, lyssna inte på vad jag säger då" sa Oscar M och ställde sig upp och gick.
Felix skrattade och började gå efter honom.
"Hörrni?! Vart ska vi?" Skrek Oscar E och ställde sig framför Felix.
"Vi går till den stora parken där borta" sa han och pekade åt höger.
"Okej" sa han och gick till Oscar M.
Han gick fram till mig och tog min hand och så började vi gå.
(5 minuter efter)
Felix perspektiv:
Vi gick in i stora parken och man såg att några personer hängde på lite olika ställen.
Jag och Niki satte oss på bänk. Vi pratade knappt. Tills jag märkte att hon tittade på några killar. Omar var en av killarna. Han vinkade till Niki och bet sig på läppen. Niki vinkade tillbaka och rodnade. Mina käkar spändes och min kyntnävar knöts i ihop. Jag ställde mig upp och gick mot Omar. Jag kände hur Niki gick efter mig.
"Ey, Omar!" Skrek jag och joggade mot honom.
"Tja mannen" sa han glatt. L
"Kan jag få prata med dig privat?" Frågade jag honom lågt.
"Visst" sa han. Jag gick bakom några buskar och efter mig.
"Kan du sluta haffa min tjej?!" Sa jag kaxigt.
"Felix, vi är bara vänner"sa han lungt.
"Är du säker?" Frågade jag.
"Ja" sa han.
"Felix är det du?" Hörde jag någon säga bakom mig. Jag vände mig om för att se vem det var Samantha min förra tjej.
"OMG det är du!" Skrek hon och kramade mig hårt. Jag puttade bort henne men hon verkade inte reagera så hon fortsatte vara glad.
"Det var så längesen! Gud vad jag har saknat dig" sa hon och försökte krama mig. Jag tittade på Omar och han såg förrvirad ut.
"Felix jag har fortfarande känslor för dig" sa hon och tog min hand. Jag drog snabbt bort min hand och kollade på henne konstigt.
"Felix!" Skrek Niki och ställde sig bredvid mig och kramade min hand.

Ursäkta för försening.
Snälla kommentera om vad ni tyckte om kapitlet och sprid vidare!! Puss // Gabriella

1 kommentarer

Lina

21 Jun 2013 23:40

Jättebra, lite kort men ändå jättebra:)

Kommentera

Publiceras ej