Senaste kapitlet:
"Ursäkta?! Det här är en restaurang inget hotel!" Skäller en gammal gumma på oss.

Sabrina släppte tagen och började små skratta.

"Och vad skrattar du åt?! Visa lite respekt!" Skrek gumman och gick i väg.

"Kaxig tant det" sa Sabrina svagt och flinade.
-------------------------------------
Sabrinas perspektiv:
"Kom vi går!" Säger Omar och drar mig ut ur restaurangen.
"Vart ska vi?" Skriker jag halvt ut medan jag små skrattar.
Han vänder sig om så att jag krokar in i honom och han tittar djupt in i mina ögon.
"Vi. Ska. Hem. Till. Mig. Och. Mysa" sa han sakta.
Han vänder sig om och fortsätter dra ut mig.
"Omar!" Säger jag och stannar.
Han vänder sig om igen och tittar på mig.
"Kan vi ta vårt förhållande sakta, vill inte att det går för fort" säger jag.
Han tittar på mig och andas in och ut.
"Du har rätt, vill du äta glass istället?" Säger han och ler stort.

"Ja, älskar glass" säger jag och tar hans hand och börjar gå ut.

Vi går till en kosik i stan och köper varsin glass.
"Mm vad gott" säger Omar och tar en bit av glassen.
"Och den är lika vacker som du" säger han och ler.
"Sämsta raggnings repliken jag hört!" Säger jag och flinar.
"Men du är ju vacker som en ros" säger han och ställer sig nära mig.
"Var jag inte nyss vacker som en glass" säger jag och skrattar.
"Men sluta!"säger han och gör en sur min.
"Vad ska jag sluta med?" Frågar jag.
"Jag försöker flörta med dig men du gör alltid så att det blir fel" säger han drar mig nära honom.

Han tittar mig i ögonen och närmar sig sakta fram.
"Dina ögon är det finaste som finns" viskar han.
Hans läppar trycks mot mina och jag känner hur magen blir full med fjärilar. För varje gång han kysser mig känner jag att jag faller för honom ännu mer.
Han släpper mig och börjar le ondskefullt.
Helt plötsligt trycker han in sin glass i mitt ansikte.
Jag hör honom skratta.
Jag tar bort glassen från ansiktet och börjar gå där han sitter och skrattar.
Jag sätter mig på honom och han kollar förvånat på mig.
Efter någon sekund trycker jag in min glass runt hans mun och näsa.
Han skrattar och håller fast mig så att jag inte kan gå därifrån.
"Släpp mig!" Skrattar jag ut.
"Inte förrän du kysser mig" säger han.
Jag kollar på hans ansikte och det ser helt kladdigt ut.
Jag närmar mig sakta hans läppar och kysser honom. Det känns kladdigt.
Jag backar bakåt och börjar skratta.
"Den kyssen sög" sa Omar och skrattade med mig.
"Det är glassens fel" sa jag medan jag skrattar.

Allvarligt vi kan inte sluta skratta. Har inte skrattat på länge.




Förlåt för försening har mycket för mig. Men kommentera och sprid skulle betyda mycket :)
Puss och kram Gabriella <3



8 kommentarer

Sandmanen

20 Aug 2013 15:23

Jätte bra kapitel , men tror ni att ni kan skriva lite längre kapitel!!????!☺☺❤❤

Svar: Tack, jag vet att kapitlet blev lite kort men nästa kommer bli längre :)
The Fooo Novell

Foooer

20 Aug 2013 16:19

Ååh den är så bra! Ni är riktigt duktiga! :) längtar till nästa :)

--

20 Aug 2013 17:30

Jättebra längtar tills nästa kommer ut

-

20 Aug 2013 17:30

MERMERMERMER

Svar: Haha nytt kapitlel uppe nu!! :D ❤
The Fooo Novell

josefin

20 Aug 2013 17:50

JÄTTTTTTTTE BRAAAAAA MEEEEEEEEER!!!! När kommer nästa?

Elin

20 Aug 2013 18:58

Så bra <3 Längtar varje gång efter nästa :*

Svar: 😘
The Fooo Novell

Alexandra

20 Aug 2013 20:36

Tack för ett till kapitel! Jag ÄLSKAR novellen! ♥ Meer!!:)

Alma

21 Aug 2013 13:09

Ja började läsa alla novellerna igår och jag kan inte beskriva hur bra ni är!
Längtar tills nästa för den här novellen äger ut alla 💕

Svar: Tack så mkt det värmer så sjukt mkt att få sånt här respons kärlek till dig ❤😘👍🌺 / lisa
The Fooo Novell

Kommentera

Publiceras ej