Senaste kapitlet: Jag står just nu framför två jätte likadana tjejer. Och värst av allt är att jag inte känner igen vilken är min tjej. -------------------------------------------------------- Omars perspektiv: Hon kollar på mig lite konstigt och sen kollar på andra tjejen som är jätte lik henne och plötsligt skrattar båda. " Ja så här är min syster... Är i verkligen såhär lika?" Skrattar Sabrina. Jag nickar lite förvirrat. " Hej jag är Vannessa, Sabrinas syster.." Säger hon och räcker fram handen. Jag nickar säger Omar och skakar handen. Plötsligt plingar det på dörren.. " Juste Min kompis Felix skulle komma hit!" Säger jag glatt. Men när jag öppnar dörren är det inte Felix... Sabrinas perspektiv Plötsligt plingar det på dörren. " Juste Felix ska komma.." Säger Omar. Juste Felix, jag hade träffat honom en gång tror jag. Vi sätter oss på Omars soffa och börjar att prata. Plötsligt kommer Omar in, Bredvid sig Står Ciego. Han ler och plötsligt försvinner hans leende. Jag går fram och kramar honom och Vannessa och han skakar hand. Vannessas perspektiv: Jag skakar hand med han Ciego. Shit asså, Han var så snygg. Och verkar jätte trevlig. Vi satt hela kvällen och pratade om allt möjligt. Jag kollar bredvid mig och ser Sabrina gäspa lite. " Ehh vi kanske borde gå nu.. Jag är ganska trött." Säger jag snabbt. " okej men kul att ni kom!" Säger Omar. Vi kramar alla och när jag kramar Ciego räcker han fram sitt nr till mig. Men lite diskret så att ingen ser, jag nickar och ler. När vi kommer hem till Sabrina så knappar jag in hans nr i min mobil och skriver: " Hej! ❤ // Vannessa" Efter bara några sekunder piper det till i mobilen. " Hej! <3 :) vill du hitta på nåt imorrn? Bara du och jag?" Mitt hjärta stannar upp en sekund. Wow.. Han vill träffa mig. " Gärna! Du kan hämta upp mig vid 1! <3 :)" skriver jag snabbt och låser mobilen. Jag går in i duschen och duschar mig noga sen rakar jag benen tvättar håret med mitt schampo som luktar cocos och sätter mitt hår i en fläta. När jag har torkat mig noga sätter jag på mig min pyjamas och går ner till Sabrina. Hon sitter i köket. " Hej.." Säger jag. Hon nickar till svar. Det syns att hon är trött. " Du... Är det lungt om jag går och träffar Ciego imorrn?" Säger jag och ler. " Ja visst! Haha jag är inte direkt sin mamma." Skrattar hon. Jag ler. " Aja jag ska nog gå och lägga mig nu." Säger jag " Godnatt." Säger hon trött. Jag ligger och tänker i säkert 1 timme. Massa tankar flyger igenom mitt huvud. Efter en stund lyckas jag somna. ~ Nästa dag~ Jag vaknar av solljuset. Jag gäspar stort och sätter mig upp. Klockan är 11. Perfekt. Jag sätter på mig en morgonrock och går ner och äter. Sabrina sover fortfarande . Jag tar en kopp te och en macka och går upp för att borsta mina tänder. När jag är färdig tar jag ett par höga ljusblåa jeans shorts och en ganska vinröd magtröja med nitar på axlarna. Jag sminkar mig och borstar igenom mitt hår. Eftersom jag Sov med fläta är mitt hår redan lockigt så jag sprejar bara lite hårspray. Mitt hår har blekts ganska mycket av solen så det är nu ljusbrunt med nästan blonda slingor. Jag tar min mobil och skriver en lapp till Sabrina där det står att jag har gått. Plötsligt hör jag ett tutande. Jag kollar ut ur fönstret och ser Ciego stå bredvid sin bil. Jag går ut ger honom en puss på kinden och hoppar in i bilen. " Så var ska vi?" Frågar jag. " Waynes?" Ler han. Jag nickar. När vi kommer ditt tar vi båda en Chailatte och muffins. Såklart så ska han tjafsa om vem som ska betala men till slut så ger han sig Och vi betalar var sina saker. Efter måste jag hem. " Ja jag hade det jätte kul! " säger jag och ska precis puss hans kind när han vänder sig så våra läppar möts. Jag kysser tillbaka och vi börjar att hångla. Plötsligt ser jag en blixt jag kollar bak och ser en paparazzi ta ett foto. " aja jag måste gå nu hejdå..." Säger jag lite förvirrat. Han vinkar och ler. Omars perspektiv: Jag ligger i soffan och slappar lite. Plötsligt kommer det upp en bild på Twitter... ( rubrik) " SABRINA OTROGEN ÄNNU EN GÅNG MED CIEGO?!" Och så är det en bild när Ciego och " Sabrina" ( Vannessa) hånglar.." Jag känner en tår rinna ner på min kind. Sabrinas perspektiv: Jag vaknar upp och kollar mobilen. * ett nytt sms.* Jag öppnar och det är från Omar. Omar: Vi måste prata... Hej hoppas ni gillade detta kapitel.. Stresskapitel!! Aja dela och kommentera gärna!! 😘😘🌺👍💖😇 puss älskar er // Lisa

23 kommentarer

josefin

04 Sep 2013 19:33

Jätttttte braaa meeeeeeer



Ida

04 Sep 2013 19:39

Hur gammal är ciego??

Svar: Han ska vara typ 22
The Fooo Novell

Anonym

04 Sep 2013 20:13

❤❤Åh novellen är så bra längtar till nästa!❤❤

Nora

04 Sep 2013 20:24

SKIT BRA!! längtaar till nästa!!!♥♥
önska jag var lika duktig som du :*

checka gärna min Novell blogg om The Fooo

Svar: Haha awe ❤
The Fooo Novell

FAAAAN AV DIN NOVELL!

04 Sep 2013 21:38

GUUUD VAD BRA GUD VAD BRA GUD VAD BRA GUD VAD BRA! super bra längtar till nästa kram!

Svar: Haha tack kraam :*
The Fooo Novell

--

04 Sep 2013 22:09

Jättebra längtar tills nästa kommer;))

Svar: Tack :*
The Fooo Novell

Ida

04 Sep 2013 22:51

Asso är han 22 in real life?

Svar: Nej
The Fooo Novell

Lova

05 Sep 2013 07:20

Mer

Sandmanen

05 Sep 2013 09:54

Åå stakars omar !!!! As bra kapitel meeeeererrrrrrrraaaaaa

-

05 Sep 2013 11:44

Åh du är så jätte duktig!! När kommer nästa kapitel? Hoppas det kommer snart!

❤Me❤

05 Sep 2013 19:46

Mer grymt juee!❤

Emma<3

05 Sep 2013 20:36

Jätte duktig! Skulle betyda grymt mycket om du checka in min novell eller blogg;)

Jag e Jag

06 Sep 2013 15:11

Omg vad bra novell lite synd om Omar.

Men din novell påminner om mitt liv fast killen va nt känd.:-)@-}--

Roxana

06 Sep 2013 17:24

Omg jag älskar den här novellen den är så bra sluta aldrig skriva ❤❤❤❤❤

Thefooon

07 Sep 2013 00:29

Heej har läst din blogg ett tag nu och det har fått mig att vilja börja skriva en egen novell! Så det skulle betyda jätte mycket om du gick in och läste min novell :D älskar din :*

Elin

07 Sep 2013 10:39

As bra <3 :*

Cajsa

07 Sep 2013 12:32

Åh novellen är hur bra som helst, när kommer nästa av snitt.? :)

hallå!!??

07 Sep 2013 17:42

när kmr nästa har väntat en dag för mkt kmr det inte ut något kapitel i dag kanske jag kmr att sluta följa den här bloggen!:(

Svar: Det är inte vårt problem om du slutar att följa och vi har faktisk privat liv och att vi inte hinner alltid
The Fooo Novell

understand

07 Sep 2013 17:46

jag förstår om det är svårt att uppdatera så ofta men ni kan väl iaf hålla det ni säger si sa för 3 dagar sedan att ni skulle lägga utt nya kapitlar varannan dag men det har inte hänt!!! varför? jag aet att ni har mkt läxor och mkt med skolan så men har ni sagt något så kan ni inte svika alla som verkligen tkr om era noveller så håll det ni säger till alla läsare som att ni ska lägga upp nya kapitel varannan dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Men om den kommer en dag försent så är det ju för att vi har fullt upp, och om du förstår så förstår du ju vrf dom kommer ut sent.. Sorry om jag är otrevlig nu men vi blir lite irriterade när ni tjatar även fast vi säger att vi har fullt upp... Det är kul att ni gillar vår novell men ändå , hoppas ni förstår
The Fooo Novell

Linnea

07 Sep 2013 21:47

Snälla skriv fortsättning snart

:) :/ :(

08 Sep 2013 08:40

Hallå, nytt kapitel tack?! Väntat jätte läge ju :((( förstår att ni kanske inte hinner men då kan ni ju skriva ett inlägg där det står när nästa kommer så man vet.

Alicia

08 Sep 2013 10:41

Men sluta tjata den kommer när den kommer, herregud

Julia

09 Sep 2013 09:39

Så himla sjukt bra novell! Längtar till nästa :D

Kommentera

Publiceras ej