Senaste kapitlet
Plötsligt kollar han upp och ner på mig och biter sig i läppen. Jag känner hur mina kinder hettar till. " E-eh jag ska nog gå nu..." Säger jag och går iväg. " Okey men du här du ska få mitt nr.." Säger han och ger mig en liten lapp med siffror. " Vafan Ciego?!" Hör jag Omar säga.
-------------------------------------
Omars perspektiv:
"Vafan Ciego?!" Säger jag och ställer mig framför Sabrina som bara var i handduk. Försöker han stjäla mig tjej nu eller vad? Om han märker så kom hon med mig inte han.
"Vadå?" Säger han med en skyldig min.
"Gå här ifrån!" Skriker jag så att han hoppar till.
Han tittar på mig konstigt och går ut ur huset.
Jag menade inte att han skulle gå ut ur huset men men.
Jag vänder mig mot Sabrina och hon ser förvirrad ut. Jag leder henne in till mitt rum och hon sätter sig på sängen.
"Bry dig inte om honom" säger jag sätter mig bredvid henne.
"Det gör jag inte" säger hon och tittar på mig.

Sabrina perspektiv:
Ärligt talat så är jag inte den minsta intresserad i Ciego, den enda jag bryr mig om nu är Omar.
Efter en stund av tystnad mellan oss två så tittar jag ner på mig själv och kommer på att jag är bara i handduk.
"Ehh Omar jag måste byta om" säger jag och ställer mig upp.
"Aha okej, det är bara att byta om" säger han och ler.
"Ja men för att jag ska kunna byta om behöver jag att du går ut ur rummet." Säger jag och ler tillbaka.
"Men ingen fara jag kan kolla på" säger han och ler ännu mer och blir röd om kinderna.
Jag tittar på honom och sedan börjar jag skratta.
"Men okej jag kan vända mig om medan du byter om" säger han och vänder sig om.
Jag tar mig handduken och börjar klä på mig snabbt. Jag tar på mig underkläderna och sätter på mig jeansen. "Är du klar snart!" Säger Omar och vänder sig om. Jag hann inte sätta på mig tröjan och jag är bara i bh.
Han kollar upp och ner på mig och sedan börjar han le.
"Gillar du vad du ser eller?" Sa jag kaxigt och sätter på mig tröjan.
"Ja du är ju det finaste som finns" säger han och kommer närmare mig. Han ställer sig framför mig och sätter sina händer på mina höfter och drar mig mot honom.
Hans ansikte kommer närmare och närmare mitt. Jag känner hans varma andedräkt mot min hy.
Hans mjuka läppar trycks mot mina. Hans tunga puttar till lite min under läpp och jag släpper in den.
Han avbryter och säger "Ett till undantag?" Och flinar. Jag drar han mot mig och kysser han igen. Som vanligt går det till hångel. Han börjar baka bakåt och lägger sig på sängen och jag över honom. Vi fortsätter med hånglet. Plötsligt så börjar han dra upp min tröja.
Jag ställer mig hastigt upp.
"Är det nåt fel?" Sa han och höjde på ögonbrynen.
"Omar jag tycker det går för snabbt. Jag vill inte göra nåt misstag."
Säger jag och tittar på honom.
"Så du menar att vi är ett misstag?" Säger han allvarligt och ställer sig upp.
"Nej" sa jag och tittade honom i ögonen.
Han säger inget han bara tittar på mig.
"Du kanske ska gå, jag har många saker jag ska göra idag." Säger han och öppnar dörren till mig.
Jag blev förvånad över vad han nyss sagt.
Jag känner hur ilskan börjar komma in i mig.
Jag går ut ur rummet och det snabbaste jag kan till ytterdörren.
Jag går ut och börjar gå nånstans. Jag vill bara slå till nåt riktigt hårt just nu. Hur kan han va så idiotisk! Gahhhh! Bara för att jag vill ta det långsamt så kastar han ut mig ur hans hus?!
Plötsligt känner jag hur min mage kurar. Jag kanske ska äta nåt. Jag mot 7eleven och köper en cappochino. Jag känner att jag har lugnat ner mig nu. Precis innan jag skulle ut ur butiken ser jag en tidning. På omslaget ser man två personer kyssa varandra. Jag går närmare tidningen och inser att det är jag och Omar. Som rubrik står det "Någon som Omar äntligen kan hålla sig fast i?" Jag känner hur ilskan kommer tillbaka i mig. Jag tar kort på tidningen och går snabbt ut ur butiken.


Hoppas ni gillade kapitlet! Och snälla kan ni sprida vidare skulle betyda så mycket för oss. Och ni får gärna kommentera vad ni tyckte om kapitlet. Nästa kapitel kommer i över imorn vi ses då! <3
Kramar Gabriella :)

10 kommentarer

--

24 Aug 2013 12:10

Jättebra längtar tills nästa kommer

Svar: Taack :)
The Fooo Novell

Sandmanen

24 Aug 2013 22:48

Åhh jätte spännande kapitel MEEEEEEEERRRRRRR!!!!!!!!!!!!!
☺☺❤❤❤❤❤❤❤❤

Svar: hihi Tack <3
The Fooo Novell

Anonym

25 Aug 2013 12:05

Åhh den är så bra längtar tills nästa :)

Svar: haha tack <3
The Fooo Novell

josefin

25 Aug 2013 13:36

Jättttttttttte braaaaa meeeeeeeeer!!! När kommer nästa?

Svar: Taaaaaack imorn <3
The Fooo Novell

Evelina Thefooo

25 Aug 2013 14:33

Det måste komma mer nu! Hur kan du skriva så bra???

Svar: Tack <3 haha vet inte <3
The Fooo Novell

Omar's girl.

25 Aug 2013 15:47

Jättebra.

Svar: Tack <3
The Fooo Novell

Ida #Foooer

25 Aug 2013 15:49

Jättebra! Typ bästa novellen ever! Även fast jag inte direkt har Omar som favorit, SUPER DUPER BRA, du måste fortsätta!

Svar: TACK, FETT KUL ATT ÄNDÅ GILLAR DEN :D <3
The Fooo Novell

Nina #FOOOER

25 Aug 2013 16:16

Aaaagh!!! Älskar novellen så sjukt mkt längsta så tills bästa kmr upp!!!
Älskar er verkligen!!! Mycket kärlek till er❤❤❤

Svar: Vi älskar er <3 Och sjukt mycket kärlek tillbaka <33333333
The Fooo Novell

Julia #Foooer

25 Aug 2013 18:34

NÄSTA KAPITEL TAAAACK! <3

Svar: It's comming "soon" <3 ;)
The Fooo Novell

Elin

26 Aug 2013 07:32

Så spännande och super duper bra 👏👍💕

Kommentera

Publiceras ej